ďťż

Graczem będąc…

No właśnie , na gazie po dośc szybkiej jeździe w pewnym momencie na biegu jałowym auto zaczyna tracic obroty i często gaśnie, po ponownym odpaleniu przez jakiś czas jest normalnie a potem sytuacja powtarza sie. Dodam ,że świece w stanie dobrym, przewody półroczne, lanek po remoncie silnika, silnik 1.4. EGR mam odłączony a właściwie zatkany blaszką bo mechanik mi urwał podczas remontu przewód, wiec zabezpieczyłem aby w przypadku jego ciągłego otwarcia spaliny nie "lazły" do silnika. Niewiem co mam sprawdzac....silnik krokowy też czyściłem jakieś 4-m-ce temu.
Może co komu p[rzyjdzie do głowy


A sama instalacja? Robiłeś przegląd? Regulacja i filtry...
A sama instalacja? Robiłeś przegląd? Regulacja i filtry...
Filtr ma 10.000 przejechane (podobno do 15 tys może byc), instalacja "bedini" bez krokowca. Nikt tego nie chce regulowac , chyba że poprzez skład spalin.
Dziwne jest to że dopiero po nagrzaniu silnika zaczyna szarpac i przerywac i to tylko jak auto stoi, tak jak by obroty się gubiły. W ostateczności pojade z tą instalacją , ale myśle, że gdyby to ona była winna to zimnym też byłby problem....Dzięki za rade i czekam na następne.
Pafni - za dużo myślisz . Kto Ci naopowiadał głupot odnośnie czasokresu wymiany filtra ? Po 1 - filtr gazu kosztuje grosze , więc nic się nie stanie jak wymienisz go co np. 5000 [ wszystko zależy od jakości gazu ]Po 2 - jeśli chodzi o problem z gaśnięciem silnika to bardzo prawdopodobne że problem leży po stronie parownika [ starość membran ] i jego regulacji.


Pafni - za dużo myślisz . Kto Ci naopowiadał głupot odnośnie czasokresu wymiany filtra ? Po 1 - filtr gazu kosztuje grosze , więc nic się nie stanie jak wymienisz go co np. 5000 [ wszystko zależy od jakości gazu ]Po 2 - jeśli chodzi o problem z gaśnięciem silnika to bardzo prawdopodobne że problem leży po stronie parownika [ starość membran ] i jego regulacji.

Kurde, jaki parownik i membrana, gdzie to jest ? W inst. gazowej?
A głupot naopowiadali mi mechanicy daewoo z łodzi.
Czekam na info czy sam moge coś z tym parownikiem zrobic, czy trzeba go wymienic.
Piszta co chceta!
Membrana jest w parowniku a parownik jest pod maską <---- to tak najprościej.

Sam raczej nie zrobisz, jeśli nie masz zielonego pojęcia. Poza tym po wymianie filterka i membrany i tak trzeba podjechać na regulacje , więc myśle że lepiej zapłacić pare złociszy więcej i nie babrać się w tym.
Membrana jest w parowniku a parownik jest pod maską <---- to tak najprościej.

Sam raczej nie zrobisz, jeśli nie masz zielonego pojęcia. Poza tym po wymianie filterka i membrany i tak trzeba podjechać na regulacje , więc myśle że lepiej zapłacić pare złociszy więcej i nie babrać się w tym.
Tak też uczynie a lanek zakwiczy z radości...mam nadzieje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •