ďťż

Graczem będąc…

Witam serdecznie
Jestem nowy na forum i mam pewien problem z Lanosem.Mianowicie wymieniłem pompe paliwa po tym jak mi padła i nową słychać ale nie pompuje paliwa.Moje pytanie czy musze zalac zbiornik do pełna bo układ jest zapowietrzony.Troche wlałem do kosza paliwa ale to nie pomogło,jedynie co doczytałem sie na forach to ze trzeba wyssac powietrze z przewodu,czy to prawda?
Bardzo Prosze o rade.

Regulamin pkt 1 - stosujemy tagi!!


Odpiac wezyk paliwowy idacy do listwy wtryskowej. Przekrecic kluczyk w pozycje zaplon. Siknie paliwem - wpiac wezyk paliwowy. Odpalic samochod.
Bradley
Zrobiłem jak mówiłes odpiołem przewód z listwy niestety zauwazyłem ze cisnienie jest słabiutkie znaczy na poczatku tryskało przez chwile a potem przestało i teraz nie wiem czy pompa do bani czy zle złozyłem (przy pompie jest z boku rureczba ja mam do góry w koszu nie pamietam jak była pompa ułozona) czy za mało paliwa wskaznik mam na rezerwie w sumie jakies 8L .Co dalej robic?
hirek, jak przekrecisz kluczyk, pompa bedzie dzialac ok 5sekund i sie wylaczy. Chodzi o to, zeby paliwo przeszlo przez caly uklad (aby pozbyc sie babli powietrza). Pozniej podlaczasz wezyk i musi dzialac.
Kupiles oryginal pompy czy zamiennik? Niektore zamienniki pomp sa krotsze i dol pompy nie siega dolu kosza.
P.S. Wlej jeszcze troche paliwa i nie jezdzic juz na rezerewie bo kolejna pompe szlag trafi.


Kupiłem zamiennik, przewód podpiołem krece i lipa nie wiem czy zajrzec jeszcze raz chyba z piaty do pompy czy dolac paliwa i zobaczyc czy zadziała
Pisales cos, ze po odpieciu wezyka z listwy paliwo ledwo co leci. Jestes pewien droznosci filtra paliwa? Jesli pompa nowa to musi pompowac z wydajnoscia ok. 2l na minute.
Jesli iskra jest, paliwo jest podawane, nie ma jakichs zabezpieczen typu alarm/immobilajzer to cudow nie ma. Musi odpalic.
Witam.

Mam identyczną sytuację. Zapewne wymieniałeś wkład pompy paliwa zostawiając stary kosz by wyszło taniej. Miałem (i mam nadal) potężne problemy z porannym uruchamianiem silnika. Autko jest z instalacją gazową i powinno odpalać na benzynie. Przebieg 127 000 km. Wcześniej wymieniałem wtryskiwacze zaraz po nich filtr paliwa.

Nie czułem się na siłach aby samodzielnie wymienić wkład pompy. Pojechałem z tym do warsztatu (nie ASO!). Mechanik wstawił nowy wkład i sytuacja absolutnie się nie zmieniła. Pompa pracowała (było ją słychać) natomiast z podawaniem paliwa było różnie: raz podawała paliwo a raz nie. Człowiek przełożył ją do innego używanego kosza i sytuacja uległa lekkiej poprawie. Ale tylko tymczasowo. Przyczyną są prawdopodobnie zawieszające się zaworki zwrotne (dwie sztuki w koszu pompy paliwa), które po dłuższym postoju nie otwierają się. Tak jakby ruchoma metalowa blaszka wewnątrz uległa przyklejeniu do ścianki zaworu.

Kupiłem dzisiaj nową pompę wraz z koszem. Okazuje się, że sam kosz jest diametralnie przekonstruowany. Nie ma stopki z filtrem przez którą pobierane było paliwo ze zbiornika. Po wymianie dam znać czy sytuacja się poprawiła.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •