ďťż

Graczem będąc…

witam

Wychodzą mi pierwsze objawy mojej stłuczki zeszło rocznej
Prawy przegłub zaczyna stukać przy maksymalnym skręcie koła.. i teraz pytania

1. Czymieniać odrazu obie półosie?
2. Jest jaks możliwość wymiany samego przegłubu?
3. Czy jest jakaś różnica w przegłubach do 13" a 14" koła?


1 jak wymienisz jeden przegub nowy to drugi tez sie rozsypie bo bedzie bardziej obciazony... raczej jak wymieniac nowe to odrazu 2 lub kupic uzywke ..

2 noo pewnie ze mozna z polosi wybic przegub

3 hmm wg mnie raczej nie .. bardziej jest czy z ABS czy bez

2 noo pewnie ze mozna z polosi wybic przegub
ale nie jest to najlepsze rozwiązanie (wytrzymałość) ?
Przegub nalozony jest na polos. W srodku przegubu jest taki rowek w ktorym siedzi pierscien. Przy zdejmowaniu przegubu ten pierscien powinien peknac/zerwac sie. Po prostu uderzasz czyms ciezkim w nasade przegubu. Jesli wszystko jest ok, to po kilku razach przegub masz w rece.

Co chodzi o wytrzymalosc przegubu, to jak wezmiesz go w reke to zobaczysz ze tluczenie mlotkiem po nim raczej go nie uszkodzi. Predzej trzonek Ci peknie niz z przegubu cos odprysnie.


dokładnie... przeciez jak dajesz do mechanika ze stuka przegub to on nie wymienia calej polosi tylko sam przegub zewnetrzny..

dokladnie jak kolega korefka, napisal... odkrecasz nakretek od piasty.. odciagasz McPersona i od tylu pukasz.. tylko trzymaj polos zeby ci z skrzyni nie wyskkoczyla.. i pukasz tak az ci pusci ten pierscien kilka pewnych uderzen i juz przegub wolnu... i tak samo zakladasz nowy.. pamietajac zeby pierscien byl luzno osadzony.. i zeby uslyszec pstryk zeby pierscien wskoczyl w swoje miesce

1 jak wymienisz jeden przegub nowy to drugi tez sie rozsypie bo bedzie bardziej obciazony... raczej jak wymieniac nowe to odrazu 2 lub kupic uzywke ..

2 noo pewnie ze mozna z polosi wybic przegub

3 hmm wg mnie raczej nie .. bardziej jest czy z ABS czy bez

Wytlumacz punkt 1
witam

Wychodzą mi pierwsze objawy mojej stłuczki zeszło rocznej
Prawy przegłub zaczyna stukać przy maksymalnym skręcie koła.. i teraz pytania

1. Czymieniać odrazu obie półosie?
2. Jest jaks możliwość wymiany samego przegłubu?
3. Czy jest jakaś różnica w przegłubach do 13" a 14" koła?

1. wymieniaj tylko ten który się sypie
2. tak w przegubie jest spinka .. da się go zdjąć z półosi tylko musisz się odnaleźć w smarze grafitowym który jest ...
3. tak abs i bez abs
Wytlumacz punkt 1
wiesz zawsze jak mialem praktyki to mowiono zeby jak nowe to wymieniac 2 bo stary jest juz oslabiony... ale taka moja teoria a jak jest to..

wiesz zawsze jak mialem praktyki to mowiono zeby jak nowe to wymieniac 2 bo stary jest juz oslabiony

wszystko nastawione na zarabianie
Wytlumacz punkt 1
wiesz zawsze jak mialem praktyki to mowiono zeby jak nowe to wymieniac 2 bo stary jest juz oslabiony... ale taka moja teoria a jak jest to..

Co jest oczywiscie BZDURA :-)
ziemniak, najlepiej wymieniać wszystko parami wtedy sprzedawcy mają $
3. tak abs i bez abs
nie no bo znalazłem 14" z i bez abs'u

Dzięki chłopy!

ps
prawdopodobnie pójdą oba do wymiany, ze względu na plany
zawsze to coś nowego w aucie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •