Graczem będąc…
Witam ponownie.
Borykam się ci±gle z nierówn± prac± silnika na PB i LPG gdy jest on zimny. Pozostaje mi niewiele rzeczy do sprawdzenia.
Zakupiłem Interfejs kolegi Rafandynka i dzisiaj podpi±łem się pod lanosa. Odczyty wykonywałem na zimnym silniku na PB. Poniżej kilka screenów:
Pierwszy screen kluczyk w pozycji 'zapłon':
http://www.fotosik.pl/pok...45c48a00b3.html
Bieg jałowy:
http://www.fotosik.pl/pok...03ccbf3730.html
Bieg jałowy, obroty ~2 000 obr/min:
http://www.fotosik.pl/pok...0a01146766.html
Parametry podstawowe:
http://www.fotosik.pl/pok...d79bfaefc1.html
Chciał bym prosić bardziej do¶wiadczonych użytkowników o pomoc w ocenie pracy silnika. Co oznaczaj± różne kolory tych pasków? Czy warto dla porównania dokonać pomiarów na ciepłym silniku? Z góry bardzo dziękuję za udzielenie mi jaki¶ informacji
To ja tylko powiem że kolega ma niedoładowany akumulator. Reszty parametrów nie czaje
W obu przypadkach pozycja przepustnicy wynosi -0.49