Graczem będąc…

Witajcie . nie dawno wymienilem sobie sprzeglo tzn tarcza docisk ³ozysko i d¿wigienke bo tak podobno siê robi powiedzia³ mechanik ,ale od jakiego¶ czasu gdy autko jest na luzie jak stoje na ¶wiat³ach czy na parkingu w trakcie pracy ssilnika oczywi¶cie s³yszê stukania i pukania ze strony sprzêg³a . Po wci¶niêciu sprzêg³a te d¼wiêki ustaj± i to sie powtarza przy karzdym wcisniê ciu sprzêg³a nic nie s³ychaæ a gdy je puszczê to s³ychaæ ale tylko wtedy gdy auto jest na luzie. Czy trzeba je wyregulowaæ czy jeszcze raz rozebraæ i sprawdziæ co jest

drugim problemem jaki mnie zasanawia to niski poziom p³ynu ch³odz±cego. jakie s± przyczyny ubycia plunu i co nale¿a³o by sprawdziæ i czy mo¿na mieszaæ plyny bo ja niewiem jaki tam jest dolaæ czy te¿ mo¿e wymieniæ ca³y
Autko jest zagazowane 1.5 16v rok prod. 2000.


Niestety prawdopodobnie co¶ ¼le jest z³o¿one w uk³adzie sprzeg³a i trzeba bêdzie rozebraæ

Dolewasz w tym samym kolorze
Mo¿e masz nie szczelny uk³ad . Mo¿e kapaæ gdzie¶ na przewodzie lub po³±czeniu
Mo¿e kapie z pompy wody w czasie pracy
Co do sprzêg³a to jed¼ jak najszybciej do mechanika co ci je robi³, bo wygl±da to na spapran± robotê. Co do p³yny, to sprawd¼ czy nie masz wycieku. A kiedy ostatnio sprawdza³e¶ poziom p³ynu? Bo je¶li uby³o ci niedu¿o, to móg³ odparowaæ.
Tak w³a¶nie q³erwa zrobie pojade do tego mechanikala i niech robi
ale co do p³ynu to jakiego koloru p³yn jest pzrezroczysty w rdzawym pojemniku wyrównawczym
i teraz czy jest pln przezroczysty, czy ¿ó³tawy , czy jaki¶ inny je¶li chodzi o kolory aby móg³ dolaæ, Ju¿ raz dolewa³em jakiego¶ tylko ¿e by³o ciemno i nie widzia³em ile dola³em po monta¿u gazu. Narazie jest na poziomie min. Wola³ bym sprawdziæ dolewaj± odpowiedni± norme plynu i poczekaæ kilka dni lub wiêcej jak ubywa tzn ¿e gdzie¶ jest wyciek i wtedy wejdê wciuszki robocze i pod autko
A mo¿e mi powiecie jeszcze jaki plyn mo¿na dolaæ do ukladu hamulcowgo co czy to mo¿e byæ DOT4??


kup uniwersalny plyn marki k2 kuler. Szukaj w supermarketach lub na orlenie. Mo¿na go mieszaæ ze wszystkimi plynami. Lej p³yn przy ciep³ym silniku i uwa¿aj jak bêdziesz odkrêca³ korek ¿eby sie nie oparzyæ
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •