Graczem będąc…

Witam!
Czy ktos moglby mi wytlumaczyc czy któciec 1 i 2 musza byc zanurzone w paliwie aby pompa zasysa³a?

Po wymianie wkladu czyli wlasciwej pompki (jest dokladnie taka jak oryginal) i zamontowaniu w obudowie nie chce zassac benzyny. Postanowilem podlaczyc "na krótko" sama pompke w domu. Zauwazylem , ze gdy króciec nr 1 nie jest zalany to pompka nie pompuje. Problem w tym ze po montazu w baku jest on skierowany w gore , a do tego znajduje sie w komorze w ktorej nie ma paliwa dopuki nie wleci ono z rurki powracajacej , tak przypuszczam. Poniewaz naklada sie 2 wezyki wiec wydaje mi sie ze jeden jast zasilajacy , 2-gi zas powrotu.

W zadnym z tutoriali nie pisza ze nalezy zalac pompe. Po prostu wymieniamy wklad , ponowny montaz i powinno dzialac. Jednak nie u mnie

Prosze o wyjasnienie zasady dzialania.

pogladaowe zdjecie pompy:



a dlaczego wymienia³e¶ wk³ad bo pompa po paru krêceniach powinna sama zassaæ paliwo.
Korzystaj±c z w±tku zapytam czy w Lanosie 1.5 jest jedna pompa paliwa czy dwie ?
Wymienilem poniewaz stara przestala dzialac. Ucich³a niestety.

PS. Fenio jest tylko jedna.


Wymienilem poniewaz stara przestala dzialac. Ucich³a niestety.

w takim razie przed z³o¿eniem obudowy zalej j± benzyn± ¿eby wk³ad w niej p³ywa³, chocia¿ tak jak ju¿ napisa³em pompa po paru krêceniach powinna sama zaci±gn±æ paliwo a jakiej firmy kupi³e¶ wk³ad
czy w Lanosie 1.5 jest jedna pompa paliwa czy dwie jedna
Wk³ad jest hiszpañskiej firmy Meat&Doria , wg sprzedawcy robi± pompy na 1szy monta¿ dla volkswagena

Pytanko:
Czy rurka nr 1 powraca paliwo z ukladu??

Po moich ogledzinach nr 2 to napewno rurka do ktorej pompa pompuje benzyne.



Pytanko:
Czy rurka nr 1 powraca paliwo z ukladu??

tak, a ile kosztowa³ Ciê ten wk³ad pompuj±cy
tak, a ile kosztowa³ Ciê ten wk³ad pompuj±cy
125 PLN
to nie mo¿e byæ badziewie , a pompa dostaje w³a¶ciwy pr±d ? sprawd¼ jakie jest napiêcie na kostce pr±dowej id±cej do pompy, nawiasem pompa powinna zasysaæ przy przekrêceniu kluczyka w pozycjê on jakie¶ 3s, zasysa ?
Po w³±czeniu zap³onu pojawia sie napiecie 12V na kostce wpinanej w modu³ pompy, czyli jest jak powinno byc. Odpi±³em wê¿yk zasilania (czyli wyjscie pompy) ten nr 2 ze zdjecia . Benzyna nie leci. Tak jak wspomnialem w 1szym po¶cie w domu po zalaniu dwóch króæców pompuje paliwko. Postaram sie zalaæ ta komore , obawiam sie tylko , ze po wypaleniu tego co tam wleje znowu przestanie pracowaæ.
Witam.
Ja wymienia³em u siebie ten wk³ad i nie zalewa³em pompy,tylko zdj±³em przewód z filtra paliwa w komorze silnika a druga osoba krêci³a rozrusznikiem gdy sie pojawi³o paliwo za³±czy³em kruciec i start i pali , mam nadziejê ¿e pomog³em
Pozdrawiam
Zala³em komore , zaskoczy³ . Przejecha³em ok 10km. Mam nadzieje , jak pisa³em wy¿ej , ¿e poje¼dzi d³u¿ej ni¿ tylko do wypalenia paliwa z komory .
Dziekuje kolegom za zainteresowanie i pomoc .
Zala³em komore , zaskoczy³ . Przejecha³em ok 10km. Mam nadzieje , jak pisa³em wy¿ej , ¿e poje¼dzi d³u¿ej ni¿ tylko do wypalenia paliwa z komory .
Dziekuje kolegom za zainteresowanie i pomoc .

W moim przypadku by³o identycznie. Wiele zmagañ i przej¶æ ale dopiero po tej wypowiedzi i zalaniu komory z pomp± paliwa auto wreszcie zaskoczy³o.

Pozdr.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •