ďťż

Graczem będąc…

Witam szanownych forumowiczów, mam pewien problem od jakiegoś czasu lan ma problem z zapaleniem, wcześniej strzelał mi z wydechu przy odpalaniu postanowiłem wymienić reduktor ciśnienia paliwa, odkręcając go od listwy wtryskowej się zdziwiłem bo poszło z niej więcej powietrza niż paliwa, w sumie paliwa było mało co, więc już wiem dlaczego nie pali mi od razu, w listwie wtryskowej jest powietrze, ale pytanie skąd ono się tam może brać nie bardzo wiem od czego zacząć sprawdzanie, problem dość nietypowy ... liczę na pomoc zorientowanych


RIPER, pewnie siada Ci pompa paliwa i paliwo przewodem cofa się do zbiornika i układ się zapowietrza
ci.nek ale skąd nie bardzo łapie temat skąd sie to powietrze technicznie znajduje w przewodach jutro rozgrzebie pompe paliwa i zobacze czy u niej wszystko wporzo, może ktoś miał juz podobny problem z lanem i mam nadzieje ze napisze mi jak go rozwiazał niemniej jednak pompe sprawdze ..
ktoś na forum już pisał o zapowietrzającej się pompie paliwa i powietrzu w listwie, ale nie pamiętam dokładnie co tam było, każdym bądź razie pomogła wymiana pompy.


sęk w tym ze jeździłem na PB i pompa daje z siebie wszystko auto kręci bez zająknięcia do maksymalnych obrotów ..
a jeździłeś kiedyś na małej ilości paliwa?
jeździłem ...
Podłączasz manometr do magistrali i sprawdzasz po 1 - ciśnienie paliwa [ sprawność regulatora ] Po 2 - sprawdzasz działanie zaworu odcinającego [ po wyłączeniu pompy ]
stifff, regulator jest nowy więc sprawdzanie odpada a gdzie jest zawór odcinający
I tu jesteś w błędzie. Pojęcie -: nowe : nie przesądza o sprawności . Zawór zwrotny jest w pompie
Stifff zawór jest napewno sprawny, bo jak go zdejmowałem jeszcze raz to trzymał ciśnienie w listwie wtryskowej i to nie małe więc sprawdzę pompę ..
panowie pompa pompuje tyle co powinna, Stifff co do zaworu zwrotnego nie znalazłem go w pompie więc podejrzewam że jest jedną całością z wkładem pompującym, i jak go sprawdzić w tym przypadku ?
Jakie ciśnienie miałeś na magistrali i czy po wyłączeniu pompy ciśnienie się utrzymywało na poziomie 0 , 5 - 0 , 7 bara ?
nie wiem jakie miałem gdyż pojechałem do ASO żeby mi to sprawdzili i powiedzieli ze jest ok, zapomniałem kompletnie żeby się spytać
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •