ďťż

Graczem będąc…

witam

Rano gdy ruszam w trase przy hamowaniu slysze wyraznie z tylu gluche tarcie bebnow tak mi

sie wydaje przynajmniej ale po jakims czasie gdy sie bebny rozgrzeja jest ok nic nie slychac .

Gdy wczoraj przypadkiem bujnolem kolem na boki wyraznie da sie odczuc luz na kole .

Probowalem dokrecic nakretke na piascie ale w sumie to nic nie dalo bo luz jest raczej na

wewnetrznym lozysku . I teraz tak czy poprzedni problem z tarciem bebnow mial cos

wspolnego z lozyskami . Po drugie jakie sa tam lozyska tzn numery bo chce je sam kupic (

Lanos 1.5 16V ) i czy latwo je wymienic samemu . Po drugie moze to tarcie to wina

okladzin ( zuzyte ) , ale dostac sie do nich nie moglem bez odpowiedniego sciagacza wiec

niewiem sam jak sa zuzyte . Czy moze jest jakis inny sposob na podejzenie w jakim sa

stanie .


Jest możliwość podejżenia po wyjęciu zaślepek gumowych znajdujących się od wewnątrz. Są takie wystające, więc złapiesz kombinerkami i wyciągniesz (średnica trochę mała jakieś 10mm). Potem latarka dobry wzrok i zobaczysz grubość okładzin.
zawsze na początku słychać tarcie bo robi sie taki rdzawy nalot i zanim sie zetrze to tak jest. łożysk nie oglądniesz bez rozebrania ale możesz je dociągnąć bo tam są stożkowe. dociąg mocno i cofnij o 45'. wymiana nie jest skomplikowana ale czasochłonna szczegolnie przy wymianie szalek (bierzni łożyska) jeśli źle nabijesz to beret i nie możesz pomieszać kompletow bo są docierane fabrycznie do siebie
Ok dzieki za odpowiedzi . Patrzylem juz przez ten otwor ale prawde mowiac trzeba miec sokoli wzrok i mala glowe by podejrzec otwor a co do bebnow to mysle ze macie racje z ta rdza po dluzszym staniu chociaz jakos latem czy wogole jak jest cieplej nie slychac tego
Amoze mi ktos numery lozysk jakie sa potrzebne do wymiany
Uszczelniacze tez sa w komplecie z lozyskami .


wymiana nie jest skomplikowana ale czasochłonna szczegolnie przy wymianie szalek (bierzni łożyska) jeśli źle nabijesz to beret i nie możesz pomieszać kompletow bo są docierane fabrycznie do siebie

Pracuję przy produkcji łożysk stożkowych, nie chcę się wymądrzać, ale po raz pierwszy czytam że " są docierane fabrycznie do siebie ". Wałki i pierścienie są szlifowane w odpowiednich grupach wymiarowych i spotykają się na montażu. A potem prosto na magazyn. Montaż łożyska faktycznie nie jest trudny, a czsochłonny tylko przy demontażu starych. Montaż łożysk stożkowych jest banalnie prosty. Wystarczy pierścień zamiast wbijać młotem najpierw podgrzać. Fizyka - temat; rozszerzalność cieplna materiału.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •