Graczem będąc…
Witam. skacz± mi obroty na biegu ja³owym na paliwie a na Gazie jest super i jak jadê na bp to siê lubi zad³awiæ i za chwile jedzie dobrze wyczy¶ci³em przepustnice bo by³a brudna i czujnik przepustnicy to na chwile pomog³o pomog³o wczoraj zmierzy³em napiêcie czujnika i pokaza³o mi na zamknie tej 0,88 Va na otwartej 6,67V i czy jak siê zad³awi± to mo¿e byæ od tego czujnika. ¶wiecê NGK 12, kable NGK, s±da ,filtr powietrza i paliwa to wszystko jest nowe
silniczek krokowy jest czy¶ciutki. pozdrawiam
Kolego misiek661, . Napisz Twoje problemy po ludzku, to mo¿e kto¶ Ci pomo¿e. Bo: skacz± mi obroty na paliwie i jak jadê to siê lubi zad³awiæ i za chwile jedzie dobrze wyczy¶ci³em przepustnice bo by³a brudna i czujnik przepustnicy to na chwile pomog³o pomog³o wczoraj zmierzy³em napiêcie czujnika i pokaza³o mi na zamknie tej 0,88 Va na otwartej 6,67V i czy jak siê zad³awi± to mo¿e byæ od tego czujnika. Nierówne obroty wcale nie musz± byæ konsekwencj± czujnika. Jest wiele powodów. Proponujê zacz±æ od silnika krokowego. To on odpowiada (nie tylko) za wolne obroty (oprócz niego oczywi¶cie TPS, lambda, stan ¶wiec, filtrów i kupa innych rzeczy).
Mam jeszcze jedno pytanko zêby dostaæ siê do ¶ruby mocuj±cej kierownice trzeba najpierw odkrêciæ poduchê s± po bokach ¶rubki one s± ma gwiazdki góry dziêki pozdrawiam [/code]
Sorry, ale tego tekstu nie ³apiê zupe³nie i nie bardzo wiem o co chodziii??? Pozdr.
moga wtryskiwacze byc zapieczone