Graczem będąc…

Mam problem z moim Lankiem 1.6 16v jad±c na jakim kolwiek biegu i chc±c zmienic bieg na wyzszy to w womêcie gdy wciskam sprzêg³o ¿eby zmienic bieg to obroty silnika podnosz± sie o 200-300 i zawieszaj± sie po czym spadaj±. Czêsto te¿ gdy jade na biegu lecz puszcze noge z gazu to zaczyna szarpaæ autem Dodam ¿e gdy auto stoi w miejscu i jest na biegu ja³owym to obroty s± ok. Ma kto¶ jaki¶ pomys³ gdziec szukaæ przyczyny?


FORTI, zacznij od tego: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=90
Ok dzienki Maniek podjade do aso ¿eby wi podpieli pod kompa bo sam to raczej nie dam rady.
Cewka.
Z ciekawo¶ci to kiedy zmienia³e¶ ¶wiece i przewody?


¦wiece i kable zmienia³em w czerwcu ale ten problem o którym pisze mam ju¿ z od d³u¿szego czasu wiêc nie s±dze ¿eby to by³a wina kabli lub ¶wiec.
FORTI, pierw b³êdy ECM a po tem bêdziemy dochodziæ dalej.
Ok zobaczymy co poka¿e podpiêcie pod kompa.
Ok zobaczymy co poka¿e podpiêcie pod kompa.

czemu komp?

Za podpiêcie minimum 50 z³ i kole¶ ci w tej cenie powie to co mo¿esz zobaczyæ sam dziêki spinaczowi:) chyba ¿e masz znajomego, to co innego.
Mariotruck masz racje ale ja nie wiem jak to zrobiæ samemu a nie chce czego¶ zepsuc
Mariotruck masz racje ale ja nie wiem jak to zrobiæ samemu a nie chce czego¶ zepsuc

Pod schowkiem, po stronie pasa¿era masz widoczn± wtyczkê, która powinna posiadaæ 12 pinów. Je¿eli wtyczka ma te 12 pinów, szukasz dwóch opisanych jako A i B i ³±czysz je np. spinaczem czy krótkim drucikiem, po czym nastêpnie przekrêcasz kluczyk w pozycjê "ON" (nie odpalaj±c auta!) i liczysz mrugniêcia kontrolki "check". Wszystko zosta³o dok³adnie opisane w kompendium wiedzy i naprawdê nie jest to skomplikowane...
Jak pisze Pietro, nie jest to ¿aden problem. Jak zrobisz to wg opisu nie masz prawa nic zepsuæ. Szkoda ¿e nie mieszkasz gdzie¶ blisko bo bym ci to za friko zczyta³:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •