Graczem będąc…
koledzy dopiero siê zarejestrowa³em a lanoska mam od 4 lat. wiêkszych problemów nie mia³em i usuwa³em je sam teraz jednak potrzeba mi rady a mianowicie pojawi³y siê stuki w tylnym prawym zawieszeniu najpierw by³y podobne do ocierania gumy podczas jazdy po nierówno¶ciach teraz s± intensywniejsze i bardziej g³uche. muszê jutro wróciæ do domu oko³o 100 km i nie wiem czy zaryzykowaæ pomocy!!!!
Sprawd¼ czy sprê¿yna nie pêk³a
czy jakby pêk³a sprê¿yna to by ty³em nie rzuca³o na boki?
Nie no bez przesady z tym rzucaniem Srawdz sprezyne, prawdopodobnie ona pekla
mo¿e nie pêk³a ca³kiem, tylko poszczególne zwoje.
sprawdzi³em pêk³y obie przy dolnym zwoju dlatego sta³ lanio równo. dziêki for all a szczególnie Burnemu_Nexusowi za wczorajsz± szybk± reakcjê
Haa dobrze obstawia³em. Proszê bardzo
mi kiedy¶ w lanku pêk³a sprê¿yna ty³ ,do tego wkurza³o mnie to ,¿e po obci±¿eniu auta 5 osobami to on przetar³ nadkola (opony to zrobi³y-tak nisko sziedzia³),co zrobi³em?ano kupi³em sprê¿yny nowe od kadeta kombi -pasuja i sa tañsze niz do lanka,auto podesz³o ok 1 cm do góy (trzeba skorygowac ustawienia reflektorów poprzez ich regulacjê u mechanika),,co zyskla³em?charakterystyka tych sprê¿yn jest inna niz orginalnych bo auto obciazone nie siada do gleby,nic nie trze,moge ocbciazony przejechac po "policjancie",a zarazem dalej jest komfortowy,podobno potem lanki (ja mam 99) mia³y sprê¿yny bardziej dostosowane do naszych warunków