Graczem bÄdÄ câŚ
Mój problem to uszczelka pod głowicą ,mam Lanosa 1,5 16V przejechane 140tyś i już będę miał do wymiany czwartą uszczelkę .Teraz po wymianie płynu chłodzącego ,płyn pojawia się z pod uszczelki ,nie wiem czy to zbieg okoliczności czy to miało w pływ na uszczelkę .Ostatnia wymiana tez się odbyła na wyciekający płyn ,jeśli chodzi o olej to jest tylko pocenie się uszczelki .
Następny problem to uszczelka pod pokrywa zaworów ,mam obudowę plastykowa i w żaden sposób nie mogę uszczelnić ,i próbowałem na silikon ,wytrzymuje nowa uszczelka około 2000 i zaczyna się pocić ,a następnie pojawiać się olej ,jak temu zaradzić ,a może jest zdeformowana pokrywa .
Regulamin - stosujemy tagi!!
będę miał do wymiany czwartą uszczelkę a glowica byla splanowana? pewnie jest skrzywiona i stad te problemy z uszczelka wytrzymuje nowa uszczelka około 2000 i zaczyna się pocić ,a następnie pojawiać się olej ,jak temu zaradzić ,a może jest zdeformowana pokrywa . pokrywe trzeba przykrecic rownomiernie (tak jak glowice),ale pocenie sie tej uszczelki to normalka
co to jest splanowana ? a uszczelka pod pokrywa to równomierne przykręcanie to wiadomo ,ale ona ma ograniczniki to nie jestem w stanie krzywo dokręcić .
Dodam jeszcze ze pompa też po tej wymianie płynu zaczęła cieknąc
co to jest splanowana dasz do fachowca to sprawdzi czy podstawa glowicy jest rowna jesli nie bedzie to zostanie delikatnie zeszlifowana Jesli juz 4 uszczelke zakladasz to napewno glowica jest krzywa i trzeba ja splanowac. Uszczelke pod pokrywa dokrec mocno ale nie na sile, jak bedzie ok to zostaw a jesli zacznie sie pocic to dociagniesz sruby mocniej
dzięki za pomoc