Graczem bÄdÄ câŚ
Ostatnio pojawił się w moim Lanosiku problem z stacyjką, oczywiście fabryczny immobilajzer. Otóż po włożeniu kluczyka do stacyjki czasami nie szło go obrócić. Kombinacje z ułożeniem go w stacyjce (spore luzy kluczyka) pozwalały na normalne użytkowanie. Wreszcie zamówiłem stacyjkę w swoim warsztacie - serwisuje tam Lanosa od początku posiadania, a gościu sprowadził nie dość że stacyjkę z jednym kluczem to jeszcze całą wajchę w którą wchodzi stacyjka tłumacząc że to też mogło nawalić. Bagatela 420 PLN.
Aż taki bogaty nie jestem. Po psiknięciu w stacyjkę jakimś płynem (w serwisie) problem zniknął, co nie znaczy że nie pojawi się - luzy kluczyka w stacyjce.
Co to mogło być?
Wymieniać wszystkie ustrojstwa czy tylko stacyjkę?
U mnie sie ostatnio dzieje podobnie Z tego co sie zdazylem dowiedziec wystarczy sam wklad stacyjki