ďťż

Graczem będąc…

Witam. Może ktoś mi pomóc i napisać a najlepiej wrzucić fotkę gdzie należy podłączyć dwa przewody (na zdjęciu zaznaczone strzałkami).Z góry dzięki:)




Te przewody zaczynają się tutaj:



a kończą tutaj (patrzysz za kolektorem ssącym):



Muszą być oczywiście podłączone 1 do 1 i 2 do 2
2 przewód ok.
Ale pierwszy u mie nie jest podłączony do tego "grzybka"tylko do głowicy.Tak było jak go kupiłem i nic z nim nie robiłem dopiero dziś zobaczyłem że z drugiej strony jest niepodłączony. Jesteś pewny że ma być tak jak jest na zdjęciu od ciebie? Do tego "gzyba" podłączony jest ten siwy który uciebie łączy kolektor dolotowy z głowicą.
Troche to zagmatwane ale napewno zrozumiesz co i jak
Aaaa... sorry, moja wina... za szybko spojrzałem i nie zauważyłem, że zaznaczyłeś regulator ciśnienia paliwa, a nie EGR. To faktycznie, ten przewód biegnie do kolektora ssącego - pod tym grubym wężem wychodzącym z kolektora ssącego, widocznym centralnie na Twoim zdjęciu powinien być taki "gwizdek", na który trzeba nałożyć ten wężyk od regulatora ciśnienia paliwa (ten co go zaznaczyłeś strzałką po lewej - ten wężyk nie wychodzi z głowicy, tylko z regulatora ciśnienia paliwa ).
Na poniższym foto może będzie widać to lepiej



Edit:
znalazłem jeszcze jedną fotkę... powinna już chyba dokładnie wyjaśnić gdzie biegnie ten przewód




Dzieki za podpowiedzi:)
A wiesz może jakie są objawy zlego podlączenia przewodów?Bo od kiedy go kupilem to szarpie przy gwaltownym dodawaniu i odejmowaniu gazu.Może to jest przyczyna?
Może to jest przyczyna?
Tak, takim objawem może być przede wszystkim właśnie szarpanie w trakcie jazdy i np. "dziury" podczas przyspieszania.
Dzieki.napisze po zamianie czy coś sie poprawilo

[ Dodano: 2009-10-16, 18:37 ]
Szarpanie po zamianie jakby mniejsze Dzieki za wszystkie podpowiedzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •