Graczem będąc…
Witam,
straciłem cały dzień na naprawę hamulców. Efekt jest taki, że prawie udało mi się zrobić jedno (prawe przednie) koło . Prawie, bo przy wkładaniu tłoczka pękła uszczelka. St±d pytanie czy jest jaki¶ patent na włożenie tłoczka? Dzisiaj włożyłem najpierw obie uszczelki, potem wsadziłem tłoczek i zacz±łem walić w niego młotkiem (za po¶rednictwem rurki), żeby się schował. Strasznie ciasno wszedł. Niestety uszczelka rozerwana jest w dwóch miejscach. Nic nie cieknie, ale tłoczek się nie chowa. W ogóle byłem zdziwiony, że tłoczki wysuwaj± się tylko na ok. 0.5 cm.
Drugi problem jest z lewym przednim kołem. Chcę wymienić tarczę, ale nie mogę odkręcić dwóch imbusowych ¶rubek od zwrotnicy (?). Zrobiłem już maksymalnie dług± przedłużkę do imbusa, zlałem ¶ruby wd40 i nic. Nawet nie drgnie. Młotek też nic nie zdziałał. Przy prawym kole nie było większych problemów. Macie jaki¶ patent na te ¶ruby?
St±d pytanie czy jest jaki¶ patent na włożenie tłoczka? jak nie ma wzerow to posmaruj go plynem hamulcowym i powinien plynnie wejsc,jak musisz walic mlotkiem to cos jest nie tak . Odpowietrznik masz odkrecony,lub przewod?
Zrobiłem już maksymalnie dług± przedłużkę do imbusa,
Na pewno da się t± przedłużkę przedłużyć a tak na poważnie u siebie też miałem problem z jednym kołem. W ruch poszły wd cx ropa itp i dłuuuga rurka na imbus. Na moje nieszczę¶cie "pozbyłem się" gwintów w mcpersonie. Ciężko było to naprawić.
Udało się! Tłoczek trzeba najpierw ładnie wsadzić w uszczelkę, żeby nie została wci±gnięta. A ¶ruby poszły przy pomocy dłuuugiej przedłużki.
Niestety poległem przy tyle. Nie dało się odkręcić cylinderka. ¦ruba zapieczona na amen. Z reszt± nie wiem czy można to nazwać ¶rub±, bo czas zrobił swoje. Tak więc tę czę¶ć zostawię mechanikowi . W dodatku na oko dostałem nieco inny bęben. Tak jakby na inne łożysko ( w starym miałem stożkowe).