Graczem będąc…

Czesc. Ostatnio bylem u mechanika poniewaz silnik bardzo kopcil.....okazalo sie ze silnika nie oplaca sie robic gdyz jest "czesciowo" zatarty. Planuje przekladke silnika z vectry. Moje pytanie do was jest nastepujace:z jakiej vectry mam tam silnik wlozyc(miejscowy mechanik mowi ze pasuje tam silnik tylko 2000cm3 z vectry A lub ten oryginalny 1.6 16v)pomozcie mi mowiac jaki silnik tam moge wlozyc P.S:::teraz jezdze daevoo lanos 1.6 16v SX 1998r Za kazda pomoc serdeczne dzieki


Ja bym wk³ada³ dalej 1.6 Lanosowski. Do SWAPU potrzebujesz kompletny silnik z osprzêtem. Trochê droga zabawa. A Oryginalny silnik wchodzi P&P
Dobra dobra a znajdz mi tani silnik 1.6 16v......... Allegro to minimum 1500zl a vectra kompletny 1200zl
Kamil0000, to kobieta czy facet? bo znaczek przy nicku nasz damski

Sorry za OT


Witam!

Ja tak¿e za³o¿y³ bym 1.6 16v,a do tego zostanie Ci mnóstwo zapasowych czê¶ci,które zapewne Ci siê przydadz±.Poza tym,ze zmian± silnika wi±¿± sie przeróbki,których i tak nie unikniesz i to co siê wydaje dro¿sze,czyli to 300 z³,to Ci wyjdzie znacznie wiêcej ani¿eli s±dzisz.Wiêc ja g³osujê,za orgina³em...a decyzjê musisz podj±æ sam.

Pozdrawiam.
Dobra dobra a znajdz mi tani silnik 1.6 16v......... Allegro to minimum 1500zl a vectra kompletny 1200zl

Tylko we¼ pod uwagê, ¿e 1.6 wk³ada siê P&P. Przy odrobinie chêci sam mo¿esz to zrobiæ. A do 2.0 musisz pozmieniaæ kilka rzeczy. I w³a¶nie mechanik Ciê policz, ¿e bêdziesz p³aka³.
Mozna kazdy silnik z Opla wlozyc, nawet 3.0
Najlatwiej w Twoim wypadku wsadzic ori silnik i Allegro sie nie sugeruj
Jakbys chcial to CI moge przekladke na 2.0 zrobic
2.0 tak¿e bez rze¼by wsadzi.
Jedynie odrobina elektryki i jazda przed siebie.
Kwestia jedynie dobrego motoru.

Kwestia jedynie dobrego motoru.

zapomniales dodac ze znalezienie takiego graniczy z cudem

kompletny SWAP w lanie to okolo7 tys.. ja szukam od miesiaca takiego silnika i juz wiem ze jest nie do znalezienia, kupie vectre i zrobie silnik, pozniej bede go wkladal takze odradzam koledze oplowskie kombinacje

Kwestia jedynie dobrego motoru.

zapomniales dodac ze znalezienie takiego graniczy z cudem

kompletny SWAP w lanie to okolo7 tys.. ja szukam od miesiaca takiego silnika i juz wiem ze jest nie do znalezienia, kupie vectre i zrobie silnik, pozniej bede go wkladal takze odradzam koledze oplowskie kombinacje
A ja nawet naklaniam do Oplowskich kombinacji, tyle ze ni na c20xe, a w zaleznosci od zasobnosci portfela i apetytu na moc, swap na wytrzymalsze jednostki, czyli c20ne lub c25xe, x30xe itd itp
Mozna kazdy silnik z Opla wlozyc, nawet 3.0
nawet 3,2
No jasne ze mozna nawet 3.2 Jak mi sie 3.0 rozsypi, to bedzie 3.2 Chyba ze w Cadillacu CTS V6ka ma taki sam blok, to bedzie wiecej niz 3.2

Kwestia jedynie dobrego motoru.

zapomniales dodac ze znalezienie takiego graniczy z cudem

kompletny SWAP w lanie to okolo7 tys.. ja szukam od miesiaca takiego silnika i juz wiem ze jest nie do znalezienia, kupie vectre i zrobie silnik, pozniej bede go wkladal takze odradzam koledze oplowskie kombinacje

C20NE nie jest tak trudno znale¼æ w dobrym stanie jak to jest z C20XE.
Jak mi sie 3.0 rozsypi, to bedzie 3.2 Chyba ze w Cadillacu CTS V6ka ma taki sam blok, to bedzie wiecej niz 3.2
Miszczem jeste¶ jak dla mnie za pozytywne podejscie do tuningu

C20NE nie jest tak trudno znale¼æ w dobrym stanie jak to jest z C20XE.
popieram + gazownia do tego i bedzie tanio i do¶æ elastycznie.
C20NE jak najbardziej popieram, ma³o kombinacji i nie trza duzo $$
A najtañszym kosztem idzie wykrzesaæ z niego dodatkowych 10 KM i oko³o 30Nm.
Wk³adaj±c odrobinkê wiêcej kasy mo¿na dzia³aæ dalej
Jak mi sie 3.0 rozsypi, to bedzie 3.2 Chyba ze w Cadillacu CTS V6ka ma taki sam blok, to bedzie wiecej niz 3.2
Miszczem jeste¶ jak dla mnie za pozytywne podejscie do tuningu

A co ja takiego napisalem?

PS Jakby ktso mial ochote na 2.0 to zapraszam, silniczek zdrowy tez sie znajdzie
A turbo ?
A ile masz pieniedzy?
To nie jest odpowied¼ na pytanie

Konkretnie ile 5,10,15??
A turbo ?
A to nie jest konkrete pytanie Co chcesz? Samo turbo? Nowe kosztuje z 2tys Jaka chcialbys miec moc? Czy kujesz silnik, czy soft turbo? Itd itp W zaleznosci od tego bedziesz wiedzial ile wysmarowac mniej wiecje
To ju¿ przez GyGy obgadamy.
Za¶ mo¿e masz mo¿liwo¶æ wynalezienia LET'a
Moe zapytam inaczej; co chcesz miec? Jezeli bezawaryjne okolice 200KM, to kupuj 3.0 i sie nie zastanawiaj nad zadnymi letami itd. Chyba ze masz mega wor kasy, to tez nie kupuj leta, tylko 3.0 i kompresor
Worka to mo¿e nie
Sakiewkê prêdzej
Co ja bym chcia³...My¶lê o 250. Wiêcej nie trzeba, bynajmniej mi. Z LET'em to jedynie remont plus wirus. W XE bez kucia bêdzie ju¿ problem...
Wiedzia³em DoLeCk ¿e pójdziesz t± drog±
Ziemniak, masz racje z tym 3.0 ale........jestem pewien ze i ty kupisz leta za jaki¶ czas lu¿ za³o¿ysz turbo lub kompresor Nie znam osoby której mocy by wystarczy³o i ci±gle trzeba jej szukaæ Ja bêde jej szuka³ poki jako tako jest trakcja, za³o¿e szpere i pewnie zakoñczy sie na ok 350KM i let jest do tego idealny.
Za 6ty¶ mozna znale¼c ca³± cali do remontu bo uturbianie xe jest za drogie a i skrzynia nie podo³a

DoLeCk, musisz siê powa¿nie zastanowiæ bo je¶li 200-230KM ci wystarczy i na tym zakoñczysz zabwaê z tuningiem to wk³adaj 3.0, ale dobrze wiemy ¿e nie wystarczy i rozgl±daj sie za letem
Marcinie mam burzê mózgów ca³y czas
Marcinie mam burzê mózgów ca³y czas
Ja Ciê uspokoje, jutro szukam leta dla Ciebie
Szukaj, szukaj

Zobaczymy co z tego lania dupsk wyjdzie
Ale co za roznica czy dlubnie sie LETa czy zalozy sie kompresor do 3.0? Kozta podobne a uwazam ze i tak Vka bedzie mniej awaryjna
Poniewa¿ do tego co chcê osi±gn±æ LET w zupe³no¶ci wystarczy.
A co do kompresora to nawet jak ju¿ kupisz po okazyjnej cenie, to bujaj siê potem z serwisem tego...

Nikt nie chce siê tego podejmowaæ.
Regeneracji kompresora??? Zreszta, regenerowanie kompresora i turbiny raczej mija sie z celem
Ja nie mówiê o regeneracji a o naprawie
Z reszt± jak padnie to wymiana na nowy to zabawa w koszta...
Regeneracja a naprawa , to jedno i to samo Prawda jest taka, ze zeby dobrze zregenerwoac/naprawic turbine to trzeba wydac takie pieniadze, ze niewiele wiecej moznaby dolozyc i kupic nowke
nie warto regenerowaæ, lepiej kupic nowego chiñczyka!
Moe zapytam inaczej; co chcesz miec? Jezeli bezawaryjne okolice 200KM, to kupuj 3.0 i sie nie zastanawiaj nad zadnymi letami itd. Chyba ze masz mega wor kasy, to tez nie kupuj leta, tylko 3.0 i kompresor

buda z lanosa wytrzyma 3.0 nie zacznie sie cos rozchodzic
RIPER wszystko ma swoj± wytrzyma³o¶æ.
Do tego stosuje siê najprzeró¿niejsze rozpórki. Bez takich zabiegów w Lanosie ciê¿ko mówiæ o skrêcaniu i braku efektu rozje¿d¿ania siê przedniej osi
Moe zapytam inaczej; co chcesz miec? Jezeli bezawaryjne okolice 200KM, to kupuj 3.0 i sie nie zastanawiaj nad zadnymi letami itd. Chyba ze masz mega wor kasy, to tez nie kupuj leta, tylko 3.0 i kompresor

buda z lanosa wytrzyma 3.0 nie zacznie sie cos rozchodzic

jak nexia wytrzymuje, to pewnie i Lanos da radê...
RIPER wszystko ma swoj± wytrzyma³o¶æ.
Do tego stosuje siê najprzeró¿niejsze rozpórki. Bez takich zabiegów w Lanosie ciê¿ko mówiæ o skrêcaniu i braku efektu rozje¿d¿ania siê przedniej osi

wiec skoro chce miec c20xe, jakie musze miec rozpory jakies foto?
nie warto regenerowaæ, lepiej kupic nowego chiñczyka!
Dobrze wiesz, ze nie o to mi chodzilo
Ale lepiej napewno kupic dobra uzywke, niz regenerowac na chinkich czesciach <a niestety w wiekszosci wypadkow tak jest :/>
a 2.0 eco tec od calibry podejdzie do lanosa?
Podejdzie i V8. Pytanie tylko ile masz kasy na przek³adkê i czy znasz siê na tym.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •