Graczem będąc…

Witam
Mam problemik ze swoim lanosem i nie wiem czym to moze byc spowodowane, na poczatku dodam ze samochod pracuje tylko i wylacznie na gazie. Wiec moim problemem jest to ze gdy samochod jest nie nagrzany do 90 stopni wszystko wydaje sie wporzadku lecz gdy osiagnie temperature 90stopni zaczyna go "mulic" wciskam gaz i nie ma przyspieszenia na wolnych obrotach pracuje bez zarzutu nie przebiera wszystko ladnie na luzie po przegazowniu tez zbiera sie silnik okej wiec nie wiem co moze byc przyczyna... PS: Czasem gdy ruszam ze skrzyzowania badz pod niewielkie wniesienie musze dodac znacznie wiecej gazu w przeciwnym wypadku trzepota silnikem czasem strzeli w filtr (kable swiece wymieniane jakies 8-10tys temu)


Polecam wizytê u gazownika i regulacjê instalacji, do tego wymianê filtru powietrza i gazu. A co to za przewody i ¶wiece? jaka przerwa na ¶wiecach? Sprawd¼ b³êdy ECM, bo mo¿e Ci cewka siada.
Przewody mam Bosh nr. 0 986 356 987 a swiece NGK V-Linie BKR6E-11 przerwa na swiecach 0,8 z czego zaciekawilo mnie to ze porcelana kolo rdzenia swiecy na cylindrze 1 i 3 jest bardziej "zuzyta" "okopcona" niz na cylindrach 2-4 wymienilem swiece na inne ktore na 100% sa dobre i problem nadal wystepuje, ale zastanawia mnie tylko to dlaczego tak dzieje sie tylko gdy samochod jest nagrzany ?
Sprawd¼ ci¶nienie na cylindrach. A jaka masz instalacjê LPG? ile ma parownik najechane?


Instalacja LPG jedna z prostszych z pominieciem wtryskow, parownik mam od 140tysiecy km z czego 20 tysiecy temu wymieniany byl caly srodek poza obudowa(niestety nie znam budowy parownika, i nie potrafie wymienic wszystkich wymienionych w nim elementow ale napewno uszczelka)
Podejrzewam, ze pada Ci cewka zap³onowa i po rozgrzaniu os³abia siê iskra. Profilaktycznie sprawd¼ b³êdy, instrukcjê masz w dziale Kompendium wiedzy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •