Graczem bÄdÄ câŚ
... dlaczego trzeba odkręcić wpier pompę wspomagania a dopiero potem koło pasowe przy wymianie paska rozrządu?
pytasz o koło na pompie wspomagania czy na wale?
na wale. to duże koło pasowe, które musisz odkręcić, żeby zmienić pasek rozrządu. wg instrukcji najpierw trzeba wyjąć pompę wspomagania a później odkręcić to koło pasowe. dlaczego wpierw trza wyjąc pompe wspomagania?
a co to za różnica, tak napisali, bo któraś czynność z obu musi być pierwsza. Ja najpierw odkręcałem koło pasowe, ściągałem pasek i dopiero odkręcałem pompę, żeby go wyjąć i nowy założyć.
czyli że nie ma to większego znaczenia, tj. kolejność demontażu tych elementów jest zamienna?
czyli że nie ma to większego znaczenia, tj. kolejność demontażu tych elementów jest zamienna?
niema najmniejszego możesz to i to na raz odkręcac