Graczem bÄdÄ câŚ
Witam.
Właśnie wróciłem od mechanika i niestety mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, mam w związku z tym pytanie jaki jest przybliżony koszt takiej operacji, bo rozumiem że wiąże się to z wymianą wszystkich filtrów, oleju i pewnie całego rozrządu no i plantowaniem głowicy.
A mam jeszcze jedno pytanie czy macie jakieś doświadczenia z kupowaniem kompletnego rozrządu na allegro? Tzn. chodzi mi o cenę, jeśli taki zestaw pompa, pasek, napinacz i uszczelka kosztuje coś koło 90-140 zł to czy to jest jakościowo dobre? Przyznam że jestem trochę w szoku bo rozrząd do mojego poprzedniego samochodu kosztował ok 1000zł.
Pozdrawiam
Właśnie wróciłem od mechanika i niestety mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, mam w związku z tym pytanie jaki jest przybliżony koszt takiej operacji
A to mechanik nie ma cennika?
Właśnie wróciłem od mechanika i niestety mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, mam w związku z tym pytanie jaki jest przybliżony koszt takiej operacji
A to mechanik nie ma cennika?
Pewnie to mechanik typu "nie mogę Panu powiedzieć ile to będzie kosztować bo nie wiadomo co jeszcze wyskoczy do zrobienia i nie chce Pana w błąd wprowadzić"
Też kiedyś u takiego było dałem se spokój
Wymiana uszczelki to także wymiana wszystkich płynów, rozrządu, PLANOWANIE głowicy, no i wymiana pompy wody. Koszt w warsztacie to pewnie ponad 1000 zł z cześciami.
Panowie powiem Wam tak, uszczelka pod głowicą wiąże ze sobą pewne koszta, ale nie wszystkie da sie wyszczególnić zanim silnika się nie rozbierze, nie wiadomo w jakiej kondycji jest głowica i czy tylko szlif wystarczy, pytanie co będzie chciał zrobić właściciel jak np pierścienie będą blisko wymiany, można zrobić odrazu albo rozbierać jeszcze raz więc nikt nie określi kosztów jednoznacznie mogą podać przedział przykładowo od okolo 600 zl do 4000 zl i tak nic nie wiadomo...
Chodziło mi tylko o to że trudno jest napisać za ile bo na to nie ma ceny Państwowej i ceny się mogą bardzo różnić w zależności od miasta i od warsztatu więc trodno jest napisać ILE jak się tego nie widzi.
Choroba, powyżej tysiąca, rozumiem. A jak z tymi kompletami rozrządu z allegro? 100 zł to normalna cena? Pompa i napinacz OEM? A pasek firmy GATES.
Hans Kloss, wiadomo że do Lanosa będzie taniej niż do VW.
Pasek ok, ale reszte to raczej kupiłbym w sklepie (lub u mechanika żeby mieć gwarancję - bedzie drożej). Myślę że przyzwoity kompletny rozrząd + pompa wody to jakieś 200-300 zł
Osobiście odradzam zakup kpl. rozrządu z allegro
słyszeliście że SKF sie sypie
słyszeliście że SKF sie sypie
Pałac kultury i nauki też się sypie
Ok. Rozumiem. Wielkie dzięki za poświęcenie mi czasu.
Trzeba się wziąć za bary z problemem, wymienić tą uszczelkę i mieć z głowy.
Pozdrawiam
Hans Kloss przyjmij to na klate dasz rade
Trzeba się wziąć za bary z problemem, wymienić tą uszczelkę i mieć z głowy.
O! to jest to!
Ja do ceny rozrządu, kupłem we wrześniu 2008 roku na allegro rolkę napinającą, prowdzącą, pompęwodną z a157 zł i przejechałem 25 tys. i nic się nie dzieje. Trzeba kupować tam, gdzie dużo ludzi kupuje. Jak na razie to sie sprawdza. Chyba że trafi się bubel.
No i po zawodach.
Wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelka gdzieś tam (nie znam się za bardzo), jakiś simering, rozrząd cały z pompą, filtry, olej, płyn chłodzący, dwie odmy. Zapłaciłem 900 zł i mam gwarancję na rozrząd na jakiś czas. Mam nadzieję, że trochę pojeździ.
No i po zawodach.
Wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelka gdzieś tam (nie znam się za bardzo), jakiś simering, rozrząd cały z pompą, filtry, olej, płyn chłodzący, dwie odmy. Zapłaciłem 900 zł i mam gwarancję na rozrząd na jakiś czas. Mam nadzieję, że trochę pojeździ.
Oby troche wiecej niz mniej Mnie tez czeka to samo w Nexii
Tylko mam nadzieję, że nie zrobili ciebie tak jak mnie. Mianowicie, gdy planowałem głowice to zamiast uszczelki dali silikon czerwony. Na początku się nie zorientowałem, cieszyłem się zrobionym autem. Gdy zauważyłem mokry silnik, to dopiero złość moja nie miała granic. Żeby było śmieszniej to w serwisie Daewoo. W momencie gdy się zorientowałem, udałem się oczywiście do warsztatu, a tam mi odpowiedziano, że okres gwarancji się skączył i nic nie mogą teraz zrobić. Oczywiście tłumaczyli się jak tylko mogli, ale najlepsze było stwierdzenie, że w owym czasie nie było nigdzie uszczelki więc zastosowano super SILIKON, nie informując mnie o tym.
Nie chce byc wredny lecz przyczytalem, ze wymieniles uszczelke, rozrzad i pare innych rzeczy za 900zl~.. Ja sie pochwale, ze wymienilem ta uszczelke za 65zl (caly koszt naprawy czyli klucz "gwaizdka" i uszczelka). Nie wymienialem tylu rzeczy co ty, jedynie uszczelke pod glowica i pod zaworami, rozrzad mam praktycznie nowy wiec bez sensu go wymieniac. Robota z ojcem zajela mi dwa dni i nie zaluje tego, nie dosc, ze milo spedzony czas to jeszcze jaka oszczednosc.
Nie chce byc wredny lecz przyczytalem, ze wymieniles uszczelke, rozrzad i pare innych rzeczy za 900zl~.. Ja sie pochwale, ze wymienilem ta uszczelke za 65zl (caly koszt naprawy czyli klucz "gwaizdka" i uszczelka). Nie wymienialem tylu rzeczy co ty, jedynie uszczelke pod glowica i pod zaworami, rozrzad mam praktycznie nowy wiec bez sensu go wymieniac. Robota z ojcem zajela mi dwa dni i nie zaluje tego, nie dosc, ze milo spedzony czas to jeszcze jaka oszczednosc.
nie wiem czy wiesz ale UPG dociąga się z odpowiednim momentem jak zacznie Ci lać to już będziesz wiedział dlaczego, do tego przydaje się klucz dynamometryczny pozatym nie każdy ma czas i ochotę siedzieć 2 dni i kopać w aucie, zrobiłeś sam Twoja sprawa, zobaczymy jak długo pojeździsz.