Graczem bÄdÄ câŚ
Witam jestem tu nowy i chciałem odrazu sie przywitać . osobiście jeżdzę Oplem Omegą 2.0 16V ale ostatnio narzeczona moja kupiła sobie Lanosika 1.5 16V 2001/2002 no i teraz go troche jej szykuje go (czyt. doprowadzam do stanu używalności) i mam pytanie bo musze wymienić katalizator i chciałem wstawic tłumik zamiast niego bo taniej tylko słyszałem od pewnego tłumikarza że bardzo szybko sie on wypali i będzie do wymiany. Wstawiał ktoś już z was do lanosa tłumik zamiast kata?? I czy jeśli go wstawie to nie będzie głośniej jak na dobrym kacie bo wiem że strumienica to chodzi głośniej ale czy dużo głośniej (niech sie ktoś wypowie kto ma wstawiona) Nie zależy m na powiększeniu osiągów ( bo i tak nie wierze w cuda że sama strumienica coś da a zresztą dziewczynie to wystarczy co ma) tylko żeby jak najciszej chodził bo w tej chwili to już mi głowa pęka jak nim trochę dłużej pojeżdżę a Omeśkę musiałem jej oddać dopóki nie wyszykuje Lanosika.
Prosze nie kasować tego tematu i go ie zamykać oraz nie odsyłac mnie do szukajki bo szukałem i każdy temat schodził na debatę poprawy osiągów a o głośności i trwałości nic nie znalazłem pozdrawiam
Sorki za OT, ale czy nie jesteś czasem z klubu OKP? Bo kojarze Twój nick
Co do kata to nie kombinowałem, więc się nie wypowiadam
Tak dokładnie jestem z OKP a udzialałeś się tam lub udzielasz?? Bo sory ale nie kojarze Twego nicku
Jak nie chcesz kata to wstaw
http://moto.allegro.pl/it...y_oryginal.html
Lub
http://moto.allegro.pl/it...ira_zobacz.html
W nexii jak wywalano kata i wstawiało się rurkę to było ciut głośniej ale nie przeszkadzało
Bourne, z rurka jest tr0ohce glosniej, a przy tlumiku przelotowym wlasciwie nie slychac roznicy , wiec koledze definitywnie polecam przelot ( testowalem obie opcje ). A przy okazji poprawia sie osiagi BTW: kata ne oddawaj mechanikowi tylko sprzedaj - na calej operacji wymiany wyjdziesz na 0 albo i zarobis
Pzdr
bardzo szybko sie on wypali i będzie do wymiany.
predzej mu sie zwoje w mozgu wypala. Nic nie jest wieczne. Nawet katalizator po jakims przebiegu szlag trafi. Rurki nie polecam bo bedzie glosniej a osiagi moga nawet spasc. Jesli nie boisz sie o przeglady to wstawiaj tlumik przelotowy i spokoj, a jesli ma to imitowac katalizator to kup strumiennice w obudowie katalizatora. Za starego kata mozesz dostac 100-200zl jesli monolit bedzie jeszcze caly.
ja wywaliłem u mnie kata i wstawiłem strumiennice , radzę zrobic to samo , lepszy dzwięk , lepszy kop no i w razie przeglądu wyglada tak samo jak kat
Miałem taki sam problem w nubirze 1,6 katalizator był wypalony i tak brzęczało ze nie dało się jechać a przy tym straszny muł był zamiast kata wstawiłem strumienicę łuzkową w obudowie katalizatora moze minimalnie strumienica jest głośiejsza od dobrego kata ale osiągi się poprawiły i na przeglądzie nikt nic nie mówi:)
w moim przypadku nastawiłem się że sprzedam stary katalizator i zwróci mi się strumienica lecz z kata nic nie zostało
Mój Nick z OKP to Campino ( opel kadett carawan ) . Twaróg pozdro dla Ciebie , GSI i całej załogi OKP