Graczem bÄdÄ câŚ
Gdzie znajdę regulator ciśnienia w lanosie 1.5 8v.proszę o zdjęcie poglądowe lub o info.jeżeli mam problemy z odpalaniem samochodu po dłuższym postoju ok. 8 godzin i muszę kręcić 6 razy żeby odpalić czy regulator może być przyczyną?pb+lpg
Regulator ciśnienia paliwa znajduje się na listwie wtryskowej, jak poniżej...


Może też być i tak, że sama pompa paliwa nie trzyma ciśnienia...
mogę to jakoś przeczyścić?wymienić?sprawdzić czy dobre ciśnienie?bo mi się wydaje że te problemy z odpalaniem to przez małą ilość paliwa dochodzącą na wtryski.
miałem to samo ale z...corsą i podam co ja zrobilem,a ty mozesz podobnie,moze cos pomoze-nic nie kosztuje :
-odpalanie oczywista na pb ,potem jazda lpg ale mała ilosc pb w zbiorniku powoduje wytrącanie sie wody i "starzenie" się pb,mozna dodatek do pb lub zatankuj pb tak na 3/4zbiornika i tak po 2 dniach obadaj czy jest lepiej-mi pomogło,teraz woze minimum 1/2zbiornika a dolewam xeramic,mozna stp,k2 itd-dodatek do pb przeciwko starzeniu sie pb
-oprocz tego sprawdzilem ...silnik krokowy lpg (nie mylic z krokowym powietrza),okazało sie,że nie zamykał się do konca ,co powoduje ,że zalegający po zgaszeniu silnika lpg rozpręzał sie i szedł tam gdzie nie ma oporu,czyli w str. przepustnicy i tam zalegał,co powodowało mieszanke lpg,pb -a to ciężko sie pali,puki silnik sie nie przewentylował-krokowy stwierdza fakt zamkniecia "czując" opór,a zacierając sie dostaje opór wiec dalej sie nie zamyka-rozkrecic na podziale -2 srubki- obejrzec grzybek i gniazdo ,w razie co przeszlifowac pasta scierną,nawet takado lakieru
-przy pracującym aucie na lpg,dałem obroty ok 3000 i zdjąłem kabel na elektrozaworze przed reduktorem,silnik powinien natychmiast zgasnąć a on....telepał ,ale chodzil,czyli gaz dochodził do reduktora i dalej jego obejsciem mimo ze nie powinien po wyłączeniu zapłonu,po to elektrozawor aby zabezp. przed dopływem gazu gdy tego nie chcemy
-mimo wszsystko to jak najbardziej prawdopodobne ,ąe pb ma wodę i ciezko to zapalic,dolej paliwa i troche pojezdzi na nim,a powinno wrocic do normy
-domniemywam ,że filtr paliwa wymieniony,a pompa paliwa nie ma "wyłącznika"
[ Dodano: 2008-11-13, 18:49 ]
miałem to samo ale z...corsą i podam co ja zrobilem,a ty mozesz podobnie,moze cos pomoze-nic nie kosztuje :
-odpalanie oczywista na pb ,potem jazda lpg ale mała ilosc pb w zbiorniku powoduje wytrącanie sie wody i "starzenie" się pb,mozna dodatek do pb lub zatankuj pb tak na 3/4zbiornika i tak po 2 dniach obadaj czy jest lepiej-mi pomogło,teraz woze minimum 1/2zbiornika a dolewam xeramic,mozna stp,k2 itd-dodatek do pb przeciwko starzeniu sie pb
-oprocz tego sprawdzilem ...silnik krokowy lpg (nie mylic z krokowym powietrza),okazało sie,że nie zamykał się do konca ,co powoduje ,że zalegający po zgaszeniu silnika lpg rozpręzał sie i szedł tam gdzie nie ma oporu,czyli w str. przepustnicy i tam zalegał,co powodowało mieszanke lpg,pb -a to ciężko sie pali,puki silnik sie nie przewentylował-krokowy stwierdza fakt zamkniecia "czując" opór,a zacierając sie dostaje opór wiec dalej sie nie zamyka-rozkrecic na podziale -2 srubki- obejrzec grzybek i gniazdo ,w razie co przeszlifowac pasta scierną,nawet takado lakieru
-przy pracującym aucie na lpg,dałem obroty ok 3000 i zdjąłem kabel na elektrozaworze przed reduktorem,silnik powinien natychmiast zgasnąć a on....telepał ,ale chodzil,czyli gaz dochodził do reduktora i dalej jego obejsciem mimo ze nie powinien po wyłączeniu zapłonu,po to elektrozawor aby zabezp. przed dopływem gazu gdy tego nie chcemy
-mimo wszsystko to jak najbardziej prawdopodobne ,ąe pb ma wodę i ciezko to zapalic,dolej paliwa i troche pojezdzi na nim,a powinno wrocic do normy
-domniemywam ,że filtr paliwa wymieniony,a pompa paliwa nie ma "wyłącznika"
[ Dodano: 2008-11-13, 18:51 ]
oooo dejavu,błąd matrixa
ja tankuję pb 3 razy w miesiącu lub 2.dolewam zawsze żeby trzymać tak 3,4 baku.od kilku miesięcy mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju muszę kręcić 6 razy żeby odpalić.elektronik nie doszedł co to może być.pompa paliwa wymieniona,filtr paliwa też,świece kable też.więc co może być przyczyną?
zakrec zawor na butli,załacz gaz i wyjezdzi wszystko-wyciagnie gaz az do butli,wtedy przelacz na pb i tak pojezdzi,rano odpal normalnie(na zamknietym zaworze od lpg) i wtedy obadaj czy masz problem
[ Dodano: 2008-11-14, 11:59 ]
szybciej padnie pompa paliwa niz regulator-mozna do mechanika i on zmierzy cisnienie paliwa
[ Dodano: 2008-11-14, 12:02 ]
kiedys pytalem i duzo osob wskazalo na lewe powietrze-moze tutaj u ciebie warto tam poszukac?jak,mozna jak w maluchu,zdjąc obudowe f. powietrza ,dać wysokiw obroty i po puszczeniu linki od gazu dłonią zaslepic otwor zasysania powietrza,powinno wyssac wszystkie syfy no i obadaj czy silnik nie zgasnie-powinien,albo mocno sie dlawic
właśnie zakręciłem zawór od gazu i spaliłem pozostałości gazu w przewodach,przełączyłem na pb i prze gazowałem kilka razy zgasiłem i zobaczę co będzie rano.opary od benzyny są strasznie żrące nie jak normalnie.raz na jakiś czas mam taką sytuację,że obroty silnika przy wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy i na postoju gwałtownie spadają i zatrzymują się tylko tylko przy końcu i trzyma się na strasznie niskich obrotach.co to może być?macie może jakieś pomysły?co jest odpowiedzialne za włączanie tzw.ssanie ?większej dawki paliwa podczas odpalania zimnego silnika?czy to ten regulator?może to on wali wszystko?