Graczem będąc…

Ostatnio zauwa¿y³em ¿e grzeje mi siê felga z przodu, oczywiscie razem z piast±.Nagrzewa sie do tego stopnia ze mozna sie oparzyæ.Podejrzewam zacisk od hamulca.Czy to oznacza ¿e bêde musia³ go wymienic????


Czy to oznacza ¿e bêde musia³ go wymienic????

Mo¿e wystarczy go wyczy¶ciæ.
Po wyczyszczeniu warto te¿ przesmarowaæ.
tak jak koledzy powy¿ej polecam solidne wyczyszczenie prowadnic klocków i wyczyszczenie prowadnic zacisku, do tego smarowanie i powinno byæ


Do smarowania polecam smar grafitowy zwyk³y jest kiepski na te warunki cieplne które tam s±
Do smarowania polecam smar grafitowy zwyk³y jest kiepski na te warunki cieplne które tam s±

Grafitowy nie wytrzyma. Chyba, ¿e mia³e¶ na my¶li miedziowy
Do smarowania polecam smar grafitowy zwyk³y jest kiepski na te warunki cieplne które tam s±

Grafitowy nie wytrzyma. Chyba, ¿e mia³e¶ na my¶li miedziowy

Racja waln±³em siê, wydawa³o mi siê, ¿e mam grafitowy ale by³em teraz zobaczyæ w gara¿u i jest to miedziano-grafitowy wytrzymuj±cy do 1000 stopni.
moze lozysko mu siadlo jakby to byl zacisk hamulcowy to powinno sciagac troche na lewo bo kolo by sie wolniej krecilo
nie robiles ostatnio przy lozyskach moze srube mechanik dociagnal za mocno??
moze lozysko mu siadlo jakby to byl zacisk hamulcowy to powinno sciagac troche na lewo bo kolo by sie wolniej krecilo
nie robiles ostatnio przy lozyskach moze srube mechanik dociagnal za mocno??

Je¶li lekko trze to nie bêdzie go ¶ci±gaæ, a temperatury dostanie. Trzeba rozebraæ ko³o i zobaczyæ jak zaciski wygl±daj±, daje g³owê, ze bêdzie tam syf i mogi³a. Wyczyszczenie i za³o¿enie klocków na smarze pomo¿e.
W grudniu 2009 spotka³o mnie to samo. Tak, ¿e straci³em prawie hamulec (!) od ciep³a...

Ale pojecha³em do mechanika i sprawdzi³ stan tarcz, klocków, szczêk. Przeczy¶ci³ zaciski, mechanizm samoregulacji szczêk i na dodatek da³ pastê do t³oczków hamulca...

Teraz je¼dzi bez nagrzewania felgi:-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •