ďťż

Graczem będąc…

Witam mam pytanko, czy w lanosie 1.4 8V jest rozrząd tzw. bezkolizyjny,,,,


W 8-zaworowych silnikach często jest rozrząd bezkolizyjny. Ja bynajmniej tak miałem i w Punto 1.2 i vectrze 2.0 Ale jak jest w latynosie... głowy nie dam...
Witam mam pytanko, czy w lanosie 1.4 8V jest rozrząd tzw. bezkolizyjny,,,,
Niestety rozrząd jest kolizyjny. We wszystkich silnikach w Lanosach...
Praktycznie żaden rozrząd nie jest tak do końca bezkolizyjny.


Chuopaki co za bzdury gadacie
Skoro zaden nie jest bezkolizyjny, to powiedzcie to ludziom ktorym strzelil w 8v pasek i wystarczylo zalozyc nowy i jechac dalej Miedzy innymi mam na mysli siebie

Ja powtarzam po raz kolejny; 8v sa niekolizyjne, przynajmniej w momencie wyjechania z fabryki, pozniej za kazdym razem jak byla planowana glowica to juz jest ryzyko kolizji. Tyle w temacie, ktory zreszta byl poruszany miliardy razy
ziemniak, sory ale nie zgodzę się. To że Ci się udało nie znaczy że silnik jest bezkolizyjny. Mojej siostrze też zerwał się pasek i też po założeniu nowego okazało się że strat nie było. Ale to tylko wyjątki. Moze i częste ale jednak wyjątki.
Miedzy innymi mam na mysli siebie
Piszesz o Nexii, tak? To powiedz to tym ludziom, którym w Lanosach 8V strzelił pasek i musieli robić głowicę, bo pogięło zawory Już kiedyś o tym pisaliśmy i silniki 1.4 8V i 1.5 8V różnią się nieznacznie od "Nexiowych", co może już powodować kolizyjność rozrządu.
wielkość strat zależy w sporym stopniu od obrotów na jakich się kręcił silnik w momencie zerwania paska
A czy w tych silnikach byly wczesniej planowane glowice? :d
widzę że mój temat was zainteresował,,, a dlatego poruszyłem ten wątek iż 1.4 8V zbudowany jest na bazie silnika astry 1.4 8V lecz koreańce coś tam w bebechach pozmieniali nawet poiemność astry to 1389 a laniego 1349 a astra ma bezkolizyjny na100% pod warunkiem że nie planowana głowica
Witam mam pytanko, czy w lanosie 1.4 8V jest rozrząd tzw. bezkolizyjny,,,,

Bezkolizyjny Mam w garazu 1.5 8v czyli praktycznie to samo. Specjalnie krecilem osobno wałkiem razrzadu i wałem korbowym. Zawóry sie tłokami nie spotkały a mam głowice splanowaną o ok 0.8mm. Ale do spotkania jest bardzo niewiele jakies 0.3mm, czyli po nagrzaniu kto to wie

Pozdrawiam
A jak bezkolizyjny to co nie obowiązuje wymian rozrządu na czas, tylko jazda do zerwania paska?
ci.nek,,, nie nie to nie tak, chyba nie chciałbyś mieć, takiej przygody w trasie głupie koło jak gumę złapiesz potrafi wkurzyć a rozrząd !!! a paski lubią pękać kupę wcześniej niż 60-tyś zależy od producenta i fartu na jaki się trafi
Zmieniaj rozrząd co 55kkm 5kkm Cie nie zbawi a zmniejszy ryzyko, a po 2 kupuj dobre części w sklepie a nie na allegro bo tam mają podróbki. Dobre paski nie pękają same z siebie.
W Oplach C16NZ, X16SZ, X16SZR, C20NE, C20SEH są na 100% bezkolizyjne. Co do tego że nie które 8V są bezkolizyjne to bzdura. Np w oplu C18NZ jest kolizyjny mimo że ma 8 zaworów.
chyba jedyny silnik, który znam jaki jest bezkolizyjny to fiatowski 1,0 fire. Tutaj producent o tym wspomina. C20ne niby jest bezkolizyjny ale mam w piwnicy zaworek z tego silnika po zerwaniu paska(głowica nigdy nie planowana, na ori uszczelce wszystko). zaraz pewnie ktoś powie że xe też jest bezkolizyjny. Ludzie rozrząd trzeba zmieniać a nie liczyć na bezkolizyjność. Jedynie jak się zerwie to można liczyć na szczęście. Jak komuś się udało nie zrobić w głowicy młyna to nie znaczy że tobie się uda jak przeciągniesz wymianę.
K... ludzie, czy Wy umiecie czytac???????????
ziemniak czytanie ze zrozumieniem to spory problem nie ma sie co denerwować to normalka ..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •