ďťż

Graczem będąc…

Witam wszystkich,
co o tym myślicie: Klik Tak wyglądają koła wałków po wymianie paska przez mechanika. Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach tak ciepły jak i zimny. Zmiana świec, przewodów WN, czyszczenie przepustnicy i krokowego nie pomagają. Dzisiaj naszło mnie żeby sprawdzić znaki na kołach. Specjalista ze mnie słaby dlatego proszę o opinie, bo jak na moje oko to mechanik spartolił.


http://daewooforum.pl/viewtopic.php?p=70684
Ustaw je na gornych znakach, i wtedy sprawdz. Napierwszy rzut okaz wyglada na to, ze ktorys walek jest zle ustawiony ;/
też mi to wygląda na źle ustawiony rozrząd ..


Benamuki, zerknij tutaj --> klik. Jest tam sporo informacji nt. rozrządu... Widać, że u Ciebie jest źle ustawiony. Zerknij też w tego pdf'a --> klik.
ostatnio zmieniałem rozrząd i znaki powinny być na przeciwko siebie
Dzięki za pomoc.
Mam jeszcze jedno pytanie. Wewnątrz plastikowej rury od filtra powietrza do przepustnicy było kilka kropli płynu. Pomyślałem, że ciągnie z tej rurki do wentylacji silnika. Spaliny mają normalny kolor, płynu nie ubywa. Korek oleju bez dziwnych śladów. Skąd ten płyn?
Ktoś miał podobny przypadek?
ten rozrząd to masakra te dwa znaki znaki mają się idelanie zgrać ze sobą w lini poziomej , ja bym sie udał z reklamacją
Benamuki sprawdź odmę po prawej stronie jak jest zatkana to tak się będzie dziać
Tak na szybko to rozrząd może i dobrze pierwotnie był dobrze ustawiony lecz żle został napiety pasek na pompie wody i napinaczu.Czy znak na kole wału korbowego w tej sytuacji jest na swoim znaku,czy mechanik wymieniał pompe wody,jeśli nie to może wymienił ci rozrząd bez poluzowania pompy wody ,w niekturych modelach napina się pompom i napinaczem,teraz pracuje nie równo bo ucieka kompresja ,jedż z reklamacją
Kierownik wymieniał pompę w zestawie.
Nie jadę z reklamacją, bo:
- zmienił olej na mineralny przy oryginalnym przebiegu 95k. Silnik klekotał jak diesel ale chodził równo. Teraz klekocze i dodatkowo (promocja?) na wolnych obrotach pracuje jak traktor.
- wymienił automat rozrusznika bo często nie kręcił tylko robił "pyk". Po naprawie problem się powtórzył a winny był słabo ładujący alternator.
Strach auto zostawić po prostu.
Wczoraj spece z ASO orzekli, że to nie źle założony pasek powoduje nierówną pracę. Co nie zdradzili.
Chętnie zapłacę mechanikowi jeśli przekona mnie, że wie o co chodzi. Patałachom i tajemniczym magikom mówię stanowcze NIE. Metodą prób i błędów mogę pobawić się sam.
Zobaczę na kanale znak na wale bo na podwórku to tylko wałki rozrządu mogę obejrzeć.
mineralny właśnie zabija Ci silnik zatarte popychacze hydrauliczne, które nie znoszą mineralnego oleju, ciekawe jak wyglądają wałki i cała reszta, porażka
a kto przyzna się do błedu,na zdjęciu widac że wałki są przesunięte zgodnię z kierunkiem obroty silnika co w przypadku gdy niewiesz jak jest na wale niczegto nam nie mówi,oglądałem zdjecie jeszcze raz ale czy RIPER ma racje niewiem zapieczone popychacze dadza co prawda efekt stukania ale metaliczny,sprawdz kompresje w takiej sytuacji nadpalisz zawory.A żle napięty pasek wsztstko działa a dzwięk jak by to był diesel, jak wymieniałe u siebie nowy napinacz szlak trafił i żle napinał obiaw był właśnie taki traktorek i duży luz paska od prawej rolki do wału korbowego pasek wibrował.Nie praktykuje już 15 lat ale nie wydałbym auta w takim stanie,gdzie silnik nie pracuje tak jak powinien no chyba że teraz są inne standarty.
ja na twoim miejscu walczyłbym z nieuczciwym mechanikiem
dziecko w przedszkolu lepiej by ustawiło ten rozrząd, regulacja jest na pompie wodnej, a rolka jakoby sama niweluje luz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •