ďťż

Graczem będąc…

Witam. Jestem tutaj nowym użytkownikiem, ale nie o to chodzie żebym sie przedstawiał. Mam taki problem z moim Daewoo Lanos 1.5 16V z LPG:nie wiem dlaczego w czasie jazdy ściąga mi samochód w prawą strone:/ przy nagłym hamowaniu jest ok, idzie prosto,na zakrętach nie wyrzuca, po prostu trzeba trzymać mocniej kierownice, nie był uderzony, po prostu od kilku miesięcy ma taką dolegliwość, a jedyne co zauważyłem to ze jak kierownica jest w "naturalnej" pozycji, czyli prosto, ona sie układa delikatnie skręcona w prawo:/, nie wiem czym jest to spowodowane, może coś ze wspomaganiem??pomocy, z góry dzięki


mi tez ściąga na prawo pojechałem na zbieżność ustawił i nic potem wyszło że mam coś nie tak z felgami bo jak zamieniłem stronami to ściągało na lewo
moze byc: krzywa felga, mniejsza ilosc powietrza w tym kole, zberznosc nie taka jak powinna, zapiekl sie zacisk hamulcowy.
Zamien felgi jesli bedzie cie znosic na lewo teraz to felga do prostowania albo opona do dopompowania.
Ściąganie w prawo może być też skutkiem pochyłości dróg dwukierunkowych. Jak masz pochyłość w prawo (a tak najczęściej jest, bo woda musi spływać z jezdni) to może ściągać do prawej. Tak działa grawitacja. Poważnie. Przetestuj sobie to samo, jadąc bliżej lewej krawędzi jezdni. Miałem podobny problem i tak go właśnie rozwiązałem.


nie no bez przesady pochyłość drogi to 1-3 % to nie powód do ściągania, jeżeli ma krzywo kierownice to tylko zbieżność kół sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach ewentualnie przełóż felgi z prawej na lewą tylko jeżeli masz kierunkowe opony to po teście przełóż spowrotem bo będą ci oponki huczały ale raczej to zbieżność.
Zamień prawe koło na zapasówke i zobacz jaki będzie efekt. Jak będzie dobrze to masz albo krzywą felge albo za mało powietrza w oponie albo już opone szlag trafił. Jak nadal będzie ściągac to albo zacisk trzyma albo zbierzność albo coś z układem wspomagania.

Jak już będziesz zamieniał koła i bedziesz miał całą tarcze i zacisk na wierzchu to zrób taki myk że odpal silnik wrzuć 1 powoli puść sprzęgło i wyjdź i przypatrz się czy coś ci nie ociera przy zacisku ( koło - to znaczy tarcza - będzie sie obracać powoli na półsprzęgle.Tak działą mechanizm różnicowy). I wtedy będziesz miał pewność czy to wina koła czy układu hamulcowego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •