ďťż

Graczem będąc…

No to jeszcze jeden topic bo chce zeby moj nowy lanos był bezpieczny i sie nim dobrze jeździło

Więc auto mi sciąga dość mocno na prawo. Ciśnienie w oponach jest ok.
Natomiast przy tym wszystkim jak się kręci w lewo to kierownica chodzi lekko
i jest ok, a w prawo jak się kręci chodzi dużo ciężej, ale głównie na początku fazy kręcenia.

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Zbieżność + geometria kół, czy może coś więcej?

Dodam jeszcze, że kierownica jak stoi prosto ma dość duży luz,
więcej jak 110 to się boje jechać, bo w ogole nie czuje kontroli nad autem,
pływa mi troche.

Napiszcie co to może być z tym sciąganiem i kręceniem. NIe mam ochoty wydawać pełno kasy na nietrafne diagnozy i wymiany niepotrzebnych rzeczy.


Może pompa wspomagania skończyła żywot
Albo maglownica...
wypas :/
oby to nie była maglownica :/
bo nowa 1500 :/


najprędzej maglownica, ale znów musisz pojechać do warsztatu bo trzebaby go podnieść i poruszać nieco zawieszeniem, pompa wspomagania raczej nie bo w całym zakresie wspomka by była słaba a nie tylko w jedną stronę.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •