ďťż

Graczem będąc…

Witam. Otóż posiadam lanosa od nowości rocznik 2001 Hatchback Silnik 1.5 16V 100KM.
Od niespełna roku no może przesadziłem, 7 miesięcy silnik mi klekocze (metaliczne uderzenia)

TU jest ten dźwięk nagrany

Samochód nie ma przejechane nawet 100 000km ponad 94 000 A klekocze jakby się miał za raz rozpaść Prosze o pomoc -_-


Jak masz poziom oleju?? mój jak jest blisko do wymiany tez klekocze tak
MIn chodź raz też tak mi spadło i się tak nie zachowywał
może popychacze?


A jaki olej wlany? Bo podejrzewam, że to właśnie będzie problemem
Nie mam pojęcia dokładnie jaki jest wlany olej bo auto nadal serwisuje w Daewoo ^^ i oni mi wlewają. Spróbuje się zorientować.
Nie mam pojęcia dokładnie jaki jest wlany olej bo auto nadal serwisuje w Daewoo ^^ i oni mi wlewają. Spróbuje się zorientować.

To się nazywa Hardcoor.

A co do tematu to kiepsko to wygląda, mi też popychacze słychać ale nie tak ten dzwięk jest tak i jakby bez oleju chodził. Może zalali Ci jakimś gównem z tesco w aso i zatkały się kanały olejowe doprowadzające olej do popychaczy. Jeśli chcesz to nagram Ci swój silnik jak klekocą popychacze mi je słychać od jakiś 20-25tys km
Znalazłem fakturę z ostatniej wymiany oleju i jest to Daewoo 5wx30

Jakim olejem wy zalewacie silnik?
Znalazłem fakturę z ostatniej wymiany oleju i jest to Daewoo 5wx30

Jakim olejem wy zalewacie silnik?

Jeśli nie ma u Ciebie większego zużycia oleju to zalej auto Mobilem 5w30, po wymianie oleju rozgrzej auto do optymalnej temperatury potem trzymaj samochód przez 2-3 minuty na 4k obrotów, może pomorze i popychacze się zaleją olejem.
Cytat: Jakim olejem wy zalewacie silnik?
Mobil1 10W40

A Tobie ASO mogło zalać jakimś badziewiem z beczki i klekocze. Co do serwisowania Twój wybór, ale ja bym sobie już odpuścił ASO.
Cytat: Jakim olejem wy zalewacie silnik?
Mobil1 10W40

A Tobie ASO mogło zalać jakimś badziewiem z beczki i klekocze. Co do serwisowania Twój wybór, ale ja bym sobie już odpuścił ASO.

Cinku zalewasz Mobilem S 10w40 nie 1

Ale myślę, że jeśli kolega nie ma problemów z zużyciem oleju to może spokojnie dalej lać pełny syntetyk czyli Mobil1 5w30
Cinku zalewasz Mobilem S 10w40 nie 1
no fakt teraz są nowe nazwy i etykiety
Co do serwisowania Twój wybór, ale ja bym sobie już odpuścił ASO.

ja bym się nigdy swoim autem w aso nie pojawił

Mobil 10w40 to bardzo dobry olej
pewnie znajdzie się tu wiele negatywnych opinii ale ja twoim miejscu przed wymianą dolałbym środek do płukania silnika wtedy jest wieksza szansa, że jak masz zatkane kanały to je przeczyścisz
pewnie znajdzie się tu wiele negatywnych opinii ale ja twoim miejscu przed wymianą dolałbym środek do płukania silnika wtedy jest wieksza szansa, że jak masz zatkane kanały to je przeczyścisz

Jeśli środek to nie do tego oleju. Tylko wymienić olej zrobić 1k km wlać środek i zostawić pracujący silnik na tyle ile producent środka zaleca, wymienić olej na nowy. Ale by to dobrze zrobić trzeba by po płukaniu zrzucić tez miskę olejową i ją dobrze wymyć bo i tak coś tego wypłukanego syfu zostanie w misce olejowej po płukaniu.
Jeśli środek to nie do tego oleju. Tylko wymienić olej zrobić 1k km wlać środek pojeździć tyle ile producent środka zaleca wymienić olej na nowy.

płukankę robi się na postoju na wolnych obrotach przed spuszczeniem oleju nie wolno z tym jeździć
Jeśli środek to nie do tego oleju. Tylko wymienić olej zrobić 1k km wlać środek pojeździć tyle ile producent środka zaleca wymienić olej na nowy.

płukankę robi się na postoju na wolnych obrotach przed spuszczeniem oleju nie wolno z tym jeździć

Racja, źle napisałem chodziło mi o długość pracy silnika nie o jazdę.
Panowie spokojnie byłem na wymianie oleju u znajomego. Daewoo wymieniło mi Filtr na jakiś wadliwy i to skutkowało małą ilością oleju wyciekało przez niego Silnik zalałem syntetykiem.

Co do stukania po zalaniu świeżym olejem i po przejechaniu 5km silnik pracuje tak samo. Gadałem z kumplem i twierdzi ze to gdzieś może telepać blacha od kolektora lub coś w tym miejscu racja dosłyszałem sie tego i z czasem zobaczę o co chodzi. No ale może jednak ktoś miał taki przypadek ;] i nie koniecznie to musi być blacha.
Panowie spokojnie byłem na wymianie oleju u znajomego. Daewoo wymieniło mi Filtr na jakiś wadliwy i to skutkowało małą ilością oleju wyciekało przez niego
no to potwierdza aby omijać ASO
Co do stukania po zalaniu świeżym olejem i po przejechaniu 5km silnik pracuje tak samo. Gadałem z kumplem i twierdzi ze to gdzieś może telepać blacha od kolektora lub coś w tym miejscu racja dosłyszałem sie tego i z czasem zobaczę o co chodzi. No ale może jednak ktoś miał taki przypadek ;] i nie koniecznie to musi być blacha.

w prawym nadkolu jest rezonator podłączony do obudowy filtra powietrza, jak urwie się mocowanie to lubi dzwonić
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •