Graczem będąc…

Witajcie

Mam taki problem mam lanosa z silnikiem 1.5 LPG , i jak dla mnie pali strasznie du¿o . Posiadam instalacjê gazow± 1 generacji ¶rednie spalanie tj na 40 litrów gazu robiê oko³o 230 km ? na benzynie te¿ w mie¶cie wychodzi du¿o ?

Co mo¿e byæ przyczyn± silnik krokowy ?

Dodam ¿e auto jak odpale z samego rana to czasem samo potrafi± zgasn±æ zdarza siê to do¶æ czêsto .

Tak siê zastanawiam nad sond± lambd± jeszcze ?

Mia³a kto¶ taki przypadek i jeszcze jedno gdzie ten silniczek siê znajdujê , co bym móg³ go przeczy¶ciæ i czy to nie wymaga pó¼niej jakiego¶ ustawiania tego silniczka ?

Proszê o pomoc ...


Jak masz I gen to nie masz silniczka krokowego od gazu. Spalanie nie zale¿y wtedy te¿ od sondy lambda...

Jak jednak masz II gen to silniczek krokowy jest na przewodzie miêdzy parownikiem a kolektorem ss±cym. Silniczek mo¿e siê zawieszaæ lub wcale nie pracowaæ. Sonda lambda te¿ ma wtedy wp³yw na spalanie...

W obu przypadkach wizyta u gazownika powinna sprawê za³atwiæ. Wygl±da, ¿e instalacja jest do regulacji, silnik siê gazem zalewa. ¦wiadczy o tym ga¶niêcie na zimnym silniku...
Jak masz I gen to nie masz silniczka krokowego od gazu. Spalanie nie zale¿y wtedy te¿ od sondy lambda...

Jak jednak masz II gen to silniczek krokowy jest na przewodzie miêdzy parownikiem a kolektorem ss±cym. Silniczek mo¿e siê zawieszaæ lub wcale nie pracowaæ. Sonda lambda te¿ ma wtedy wp³yw na spalanie...

W obu przypadkach wizyta u gazownika powinna sprawê za³atwiæ. Wygl±da, ¿e instalacja jest do regulacji, silnik siê gazem zalewa. ¦wiadczy o tym ga¶niêcie na zimnym silniku...

ale auto pali na benzynie w³a¶nie na gaz siê prze³±cza jak wrzuce na obroty , a ga¶nie jak wci¶ne np sprzêg³o ?

Instalacja to LPIGAZ .... montowana w 2004 wiêc pewnie to jest drugiej generacji

Mam rozszczelnienie w obudowie filtra wp³ywa na a¿ tak znaczne spalanie ?
Sposób prze³±czania nie zale¿y od tego czy jest to I czy II gen. W obu prze³±cza siê na gaz przy przegazowaniu. Innej centralki by Ci nie za³o¿yli w aucie na wtrysku. Mo¿e to byæ i I gen. Zobacz czy masz silniczek krokowy na wê¿u. Jak jest register czyli ¶ruba to jest to I gen. Inaczej jest tylko w silnikach na ga¼niku ale takiego nie masz...

Nieszczelny uk³ad dolotowy ma du¿y wp³yw na pracê silnika na gazie. Instalacje I i II gen dzia³aj± na zasadzie podci¶nienia i jego zmniejszenie mo¿e powodowaæ znaczne zubo¿enie mieszanki. Bardzo ubogiej mieszanki te¿ siê bardzo du¿o zu¿ywa bo silnik nie osi±ga odpowiedzniej mocy i "nadrabia" sobie ilo¶ci± powietrza a co za tym idzie gazu. Musisz zlikwidowaæ niezczelno¶æ i pó¼niej ewentualnie podjechaæ na regulacje...


Ja siê troszkê podepnê pod temat z pytaniem:je¶li na wê¿u jest krokowy i obok ¶ruba to jest to 1 generacja czy druga
Ja siê troszkê podepnê pod temat z pytaniem:je¶li na wê¿u jest krokowy i obok ¶ruba to jest to 1 generacja czy druga

To jest II gen. By³y takie patenty, ¿e silnik krokowy regulowa³ dok³adnie mieszankê, a ¶ruba wstêpnie. Mia³em taki w nexii. Wtedy nie potrzebny by³ ¿aden interfejs i wstêpnie t± instalacjê regulowa³o siê podobnie do I gen. Teraz s± montowane tylko silniczki krokowe i trzeba ustawiaæ punkty brzegowe, tzn. do ilu kroków jak za ubogo a do ilu gdy za bogato. No i bez komputera nie podchod¼...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •