Graczem będąc…

tak jak w temacie
zaczelo sie no dzisiaj w sumie - troche chcialem go pogonic 1 2 i z rozpedu zamiast w 3 trafilem w 5 [no zdarza sie - ale wlasnie ta 5 nie wskoczyla
ze 1 czasem nie chce "gladko" wejsc i trzeba jej pomoc to sie przyzwyczailem
ale teraz co jest z tym 5 biegiem ?
jak silnik nie pracuje to tez nie wchodzi, na sile nie chce probowac

udaje sie ja tylko wrzucic podczas jazdy - tzn z wyczuciem trzeba to zrobic
i pozniej na sile ja wyjmowac

o co chodzi ? mial ktos podobny problem ?
skrzynia mi sie sypie czy co ?


a z reszt± nic siê nie zmieni³o? Tzn. czy inne biegi wchodz± tak samo jak wchodzi³y, czy te¿ masz opór?
Prawdopodobnie delikatnie Ci sie przestawil sierzant <zewnetrzny mechanizm zmiany biegow>. Poszukaj w archiwum jak sie go ustawia
sier¿ant albo poduszka od skrzyni naderwana


ok zaraz szukam opisu jak tego sierzanta naprawiac ;]

daje male sprostowanie
5 wchodzi tylko do polowy - podczas jazdy, na postoju wogole
do polowy tzn jak odpuszczam sprzeglo to slychac tarcie, wole nie odpuszczac do konca

hm z innymi biegami po staremu czyli wchodza tylko 5 nie ...

e - ziemniak znalazlem o tym sierzancie ale tylko tyle ze trzeba go po prostu wymienic
i to ktos pisal jak mial luzy, jak mi nie wchodzi to tez wymieniam tego sierzanta ?

i przy okazji cos jeszcze wymienic? i czy wymiana jest jakas mega skomplikowana czy dam rade samemu [wjazd na podnosnik konieczny ?
to ktos pisal jak mial luzy, jak mi nie wchodzi to tez wymieniam tego sierzanta ?

Nie ma regu³y na takie przypadki
Trzeba spróbowaæ mo¿e nie bêdzie potrzeby rozbierania skrzyni biegów - bo tu sie zaczynaj± koszta
Miej nadzieje ¿e nie skoñczy³ sie synchronizator tego biegu
jutro sie okaze heh
podjade i niech mi wymienia tego sierzanta ... zobacyzmy co dalej
Sam sobie wymieñ
Potrzebna wolna godzina i kana³
no kanal jakos wymysle
ale co dalej robic ?
jak sie do tego zabrac ?
Sprawdz najpierw czy nie przestawil sie tylko ten bolec idacy od wajchy zmiany biegow do komory - moze niczego nie trzeba wymieniac, tylko wystarczy ustawic



Wymiana zajmie Ci godzinê, ja robi³em to bez kana³u. Do ustawienia dr±¿ka zmiany biegów s³u¿y ¶ruba, która znajduje siê tam, gdzie na focie jest 3. Wyjêcie mechanizmu nie przysparza k³opotu, w miejscu 1 jest swo¿eñ, zabezpieczony od do³u wsuwan± "blaszk±" (swo¿eñ mo¿e byæ wyrobiony-ciê¿ko dostaæ w Daewoo, ale pasuje od Kadetta) w miejscu 2 wystarczy odhaczyæ (po bokach) blaszkê zabezp. i wyci±gn±æ "bolec". Je¿eli masz luz elementu plastikowego 1 mo¿esz bawiæ siê w sklepanie (wersja dla tych co maj± wê¿a w kieszeni) lub wymiana ca³ego na nowy (50z³).
Sorry za brak jêzyka technicznego.
ziemniak aha czyli zdejmuje tylko ta "obudowe skorzana" od drazka zmiany biegow i patrze czy jest dobrze wlozone ?

mili dzieki dzieki ale skoro nie przez kanal czyli tak samo zdejmuje ta obudowe od drazka czy cos wiecej zeby sie do tego dostac ?
Nie, nie nie o to chodzi
Popatrz sobie w KOMORZE silnika w ktorym miejscu wychodzi drazek taki metalowy od galki zmiany biegow Od gory bedziesz widzial srube na klucz nr 13. Poluzuj ta srube i wtedy bedziesz mogl poruszajac wajcha w srodku auta ustawic pozycje tego drazka na elemencie nr3 na zdjeciu kolegi milreda Metoda prob i bledow uda Ci sie to wkoncu ustawic hehe Mozliwe ze na poczatku nie bedzie sie chcialo to rozlaczyc z elementem nr 3 <bedzie pewnie zapieczone> wiec po zluzowaniu srubki nr 13 pomachaj troche wajcha na boki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •