Graczem będąc…

Witam mam następuj±cy problem z biegiem 1 i wstecznym rano przy odpalaniu auta rtlko jedynka wchodzi cieżko podobnie wsteczny a po 10 minutach jazdy wszystko ustępuje gdy jest silnik wyłaczony wszystkie biegi wchodza gładko bez sprzęgła dodam ze sprzegło zostało wymienione 4 tys km temu.Za pomoc z góry dziękuje.


prawdopodobnie olej jest zimny igęsty i bieg ciężej wchodzi tak samo może być wina synchronizatora , po przejechaniu olej się rzgrzewa i zmienia się praca synchro
mialem to samo.. byl troszke za gesty olej w skrzyni.. ale tylko tak sie dzieje jak jest niska temperatura... wiec mi to nie przeszkadza

a ja nawet mialem tak.. ze jak bylo ok -20 too nawet jak byl lewarek w pozycji luz too jak puscilem sprzeglo too potrafil sie sam toczyc..az do mometu rozgrzania oleju

sebastian405, j.w. Koledzy napisali, jest to zapewne wina gęstego oleju w skrzyni. Jeżeli tak bardzo Tobie to przeszkadza, wymień olej w skrzyni na syntetyk np. Mobilube 75W90 firmy Mobil i problem powinien znikn±ć


Witam, podepne sie tutaj zeby nie zakladac nowego topica.

Rowniez mam problem ze skrzynia, mianowicie:
- ciezko wchodzi 1,2 i 3, reszta paluszkiem
- 3 zacina sie tylko przy przejsciu z 2 i tylko przy obrotach wiekszych od 3500
- Po rozgrzaniu znacznie lepiej, ale przejscie z 2 do 3 na wysokich obrotach nadal oporne

Pytania jakie mi sie nasuwaja:
Czy ktos dluzej jezdzi na mobilube 75w90? (jednak jest on do bardzo niskich temperatur i boje sie o smarowanie latem)
Czemu jeszcze sie przyjzec, bo przypuszczam ze to nie tylko kwestia oleju ?

pzdr
M
Witam, podepne sie tutaj zeby nie zakladac nowego topica.

Rowniez mam problem ze skrzynia, mianowicie:
- ciezko wchodzi 1,2 i 3, reszta paluszkiem
- 3 zacina sie tylko przy przejsciu z 2 i tylko przy obrotach wiekszych od 3500
- Po rozgrzaniu znacznie lepiej, ale przejscie z 2 do 3 na wysokich obrotach nadal oporne

Pytania jakie mi sie nasuwaja:
Czy ktos dluzej jezdzi na mobilube 75w90? (jednak jest on do bardzo niskich temperatur i boje sie o smarowanie latem)
Czemu jeszcze sie przyjzec, bo przypuszczam ze to nie tylko kwestia oleju ?

pzdr
M

Ja za kilka dni bede zmienial olej na wlasnie 75w90.Wiele osob na takim jezdzi i nic sie nie dzieje zlego.Jeszcze spr. badz wyreguluj mechanizm zmiany biegow,potocznie zwany pajakiem.<co do regulacji to poszukaj bo byly manuale itp>
3 zacina sie tylko przy przejsciu z 2 i tylko przy obrotach wiekszych od 3500 a dlaczego ty zmieniasz biegiprzy tak wysokich obr .?? po cos sa te niskie obroty prawda
Ja za kilka dni bede zmienial olej na wlasnie 75w90.Wiele osob na takim jezdzi i nic sie nie dzieje zlego.Jeszcze spr. badz wyreguluj mechanizm zmiany biegow,potocznie zwany pajakiem.<co do regulacji to poszukaj bo byly manuale itp>
Ok, a wiec nie pozostaje mi nic innego tylko zalac no i rzuce okiem na pajaka, dzieki za sugestie.

a dlaczego ty zmieniasz biegiprzy tak wysokich obr .?? po cos sa te niskie obroty prawda
Przeciez nie jezdze tak na co dzien, normalnie ekonomicznie miedzy 2 a 3k.
Ale tak sie jakos przytrafilo ostatnio na swiatlach i blok 3 wywolal u mnie stan najwyzszej irytacji..

pzdr M
kolego umnie też czasami dobrze wchodziły biegi a za chwile z wchodziły ale inna siła wymieniłem poduszke pod skrzynia i problem znikł ale też ogl±dnij pajaka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •