Graczem będąc…
Witajcie , kolejny raz muszê zasiegn±æ waszej pomocy , mam taki problem : w moim Lanosie przy zmanie biegów z 2 na 3 i kolejne na pocz±tku gdy dodaje gazu wygl±da to tak chocby szarpa³ az do pewnego momentu jak dostanie wiekszych obrotów tak mi sie zdaje jeszcze mam wrazenie choæby co¶ go przytyka³o , poprostu nie moze chocby szybko przyspieszyæ , na pocz±tku mysla³em ze nala³em do bani paliwo bo zacze³o siê to dziaæ jak je zatankowa³em, ale zmieni³em stacje i to samo , czyli to chyba nie to drug± sprawe jak± zauwarzy³em to po 5 miesi±cach uby³o mi prawie ca³y pojemnik p³ynu ch³odz±cego , mialem poni¿ej minimum , a 5 miesiêcy temu nala³em i mia³em max , czytaj±c forum sprawdzi³em pod korkiem czy jest osad , by³ jaki¶ dziwny poniewa¿ nie bia³y a zó³ty ale wytar³em korek , zrobi³em sporo kilomentrów i nie zrobi³ sie ponownie , mo¿e by bedziecie wiedzieæ co mam w tej sytuacji sprawdziæ zanim udam sie do mechanika , uszczelke pod g³owic± bym wyklucza³ poniewa¿ oleju tak jak nala³em tak jest .
sprawd¼ praw± odmê silnika, mo¿e byæ zatkana tak± sam± mazi± ...
co do szarpania, do sprawdzenia TPS, i wi±zka przepustnicy poszukaj wszystko by³o, ja Cie ukierunkowa³em ..
prawa odma to Riper która dla Ciebie-patrz±c z przodu samochodu stoj±æ przed mask± czy patrz±c z pozycji kierowcy?
stoj±c przed mask± siedz±c w aucie czy¶cisz odmê
no dobra ale majonez te¿ mo¿e byæ jak ta odma wchodzi pod pokrywe i tam te¿ mo¿e byæ majonez
no dobra ale majonez te¿ mo¿e byæ jak ta odma wchodzi pod pokrywe i tam te¿ mo¿e byæ majonez
mas³o -- ma¶lane mo¿esz bardziej zrozumiale
No tak a gdzie siê ta odma znajduje? Bo jestem z tego zielony , i jak to mam sprawdziæ?
No tak a gdzie siê ta odma znajduje? Bo jestem z tego zielony , i jak to mam sprawdziæ?
odma wychodzi z pokrywy zaworów silnika za cewk± takie charakterystyczne kolanko, jest kawa³ek gumowego wê¿a a za nim ju¿ metalowa rurka, zdejmujesz ten odcinek wê¿a i zagl±dasz do metalowej rurki tam mo¿e byæ ta ma¼ ..
Sprawdzi³em i ani ¶ladu potej mazi , o dziwo juz nie szarpie , samo mu przesz³o , byæ mo¿e faktycznie te paliwo co¶ by³o nie tak , jedynie martwi mnie ten zbiorniczek wyrownawczy od ch³odnicy , pyta³em siê znajmego on mówi ¿e to normalne w ruchu miejskim , ale kiedys mi sie to nie dzia³o i dlatego mnie to martwi , sprawdza³em czy ch³odnica gdzie¶ nie jest pêkniêta ale nie hmmm , wê¿yki tez s± suche mo¿e macie jaki¶ pomys³?
wê¿yki tez s± suche mo¿e macie jaki¶ pomys³?
takie wycieki s± do¶æ trudne do zlokalizowania poniewa¿ dobrze zagrzany p³yn ch³odniczy szybko odparowuje .. zazwyczaj tam gdzie co¶ ucieka pojawia siê nalot .. mo¿e co¶ zauwa¿ysz ..
Dzi¶ dozna³em totalnego szoku , , gdy rano poszed³em do samochodu z ciekawo¶ci mówiê sobie zajrze pod maskê i co widze ca³kowicie pusty zbiorniczek od p³ynu ch³odz±cego , wiêc nala³em tak jak powinno byæ , jecha³em do sklepu ok 10km i zajrza³em pod maske a tam znów mniej ni¿ minimum tego p³ynu , wiêc szybko pojecha³m do mechanika i stwierdzi³ ¿e to popma wody do wymiany , hmm tak siê zastanawiam tylko co to ma z tym wspólnego? pozdrawiam
stwierdzi³ ¿e to popma wody do wymiany cieknie niestety czeka Cie wymiana rozrz±du ..
stwierdzi³ ¿e to popma wody do wymiany cieknie niestety czeka Cie wymiana rozrz±du ..
Rozrz±d mia³em niedawno zmieniany , z tym to jestem na bierz±co , tak wiêc my¶le ¿e nie bêdzie do wymiany.
to wymieñ chocia¿ pasek na Conti.. bo i tak bêd± musieli Ci rozebraæ rozrz±d ..
to wymieñ chocia¿ pasek na Conti.. bo i tak bêd± musieli Ci rozebraæ rozrz±d ..
Aha to mówisz troche grzebania jest ¿eby dostaæ siê do pompy? A jaki koszt jest tego paska? Bo jak przegl±da³em za pomp± to wcale tanie rzeczy to nie s± .
pasek Conti nie jest du¿o dro¿szy od normalnego a pewniejszy, trzeba rozkopaæ rozrz±d ¿eby dostaæ siê do pompy ..
pasek Conti nie jest du¿o dro¿szy od normalnego a pewniejszy, trzeba rozkopaæ rozrz±d ¿eby dostaæ siê do pompy ..
Aha tak wiêc dziêki za gar¶æ informacji ,plusik siê nale¿y , jeszcze dwa pytanka i nie mêcze ju¿ , pierwsze to pisalem na pocz±tku o tej mazi pod korkiem , mówi³em mu otym i powiedzia³ ¿e czasem siê robi taka ma¿ jak paruje n.p w zimie , czy to fakt? Bo stwierdzi³ ¿e uszczelka nie choæ w nowym roku jak bede zmienial olej to i tak zamierzam j± wymieniæ , druga sprawa to czy jest mozliwe ¿e skoro p³yn ucieka przez pompê to jak puszczam dmuchawke czy to na zimne czy na ciep³e czasem czuæ p³ynem , ? B o gdy otym wspomina³em to powiedzial ¿e to otego ze cieknie.
mo¿e byæ czuæ p³ynem w koñcu on u Ciebie nie cieknie a siê leje co do uszczelki jaki masz przebieg
mo¿e byæ czuæ p³ynem w koñcu on u Ciebie nie cieknie a siê leje co do uszczelki jaki masz przebieg
110 tys ma przejechane , no to ze¶ mnie zmartwi³ bo robic to dopiero ide jutro a dzis czeka mnie jeszcze trasa do pracy , czy jesli doleje jeszcze to te oko³o 12 km moge zrobiæ? Czy grozi to przegrzaniem silnika?
mo¿e byæ czuæ p³ynem w koñcu on u Ciebie nie cieknie a siê leje co do uszczelki jaki masz przebieg
110 tys ma przejechane , no to ze¶ mnie zmartwi³ bo robic to dopiero ide jutro a dzis czeka mnie jeszcze trasa do pracy , czy jesli doleje jeszcze to te oko³o 12 km moge zrobiæ? Czy grozi to przegrzaniem silnika?
Jak robisz krotkie odcinki zima to majonez jest normalna sprawa pod korkiem.Zrobisz dluzsza trase i sam zniknie.
mo¿e byæ czuæ p³ynem w koñcu on u Ciebie nie cieknie a siê leje co do uszczelki jaki masz przebieg
110 tys ma przejechane , no to ze¶ mnie zmartwi³ bo robic to dopiero ide jutro a dzis czeka mnie jeszcze trasa do pracy , czy jesli doleje jeszcze to te oko³o 12 km moge zrobiæ? Czy grozi to przegrzaniem silnika?
jed¼ bez wiêkszego steru