Graczem będąc…

Witam. od kilku dni zaczelo mi strzelac na gazie, a na bezynie szarpie. Kiedys jak mi strzelalo to wymienilem przewody wysokiego napiecia bo byly uszkodzone. Teraz niestety nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna.


Dok³adnie... przewody WN, ¶wiece... ew. sprawd¼ czy w gniazdach ¶wiec nie ma oleju... czasami siê zdarza przy uszkodzonej uszczelce pod pokryw± zaworów, ¿e olej cieknie do ¶wiec i potem pojawiaj± siê strza³y...
Ps. jakie przewody ostatnio by³y za³o¿one?
zaraz odkrece i zobacze te swiece, a co do przewodow to nie znam marki...ponac dobre..kosztowaly okolo 170 zloty. Bo wczesniej mialem jakis syf za 40 zloty.
Sprawdz rowniez dolot powietrza, i szczelnosc ukladu czy aby gdzies nie zasysa lewego powietrza. To tez moze miec duzy wplyw na rowna prace i wystrzaly.


ja tak mialem jak cewka zap³onowa zaczyna³a szwankowaæ
ile powinny kosztowac dobre przewody WN, i jakiego producenta polecacie. czy przy wimianie przewodow nalezy odarazu wymienic swiece? ja juz nie wymienialem od okolo 30 tys. km
ile powinny kosztowac dobre przewody WN, i jakiego producenta polecacie. czy przy wimianie przewodow nalezy odarazu wymienic swiece? ja juz nie wymienialem od okolo 30 tys. km

Dobre marki to Bosch, lub NGK... Koszt tych kabli to ok. 90-130 z³... Jak tyle czasu nie wymienia³e¶ ¶wiec, to jednak warto to ju¿ zrobiæ. Wystarcz± zwyk³e, ale te¿ porz±dne ¶wiece NGK V-Line 14 (BKR6E-11) - te oczywi¶cie do silników 16V .
Witam!
Je¶li chodzi o strzelanie to w moim przypadku sprawa zamknê³a siê na wymianie przewodów WN. Podobno gaz jest bardzo czu³y na tym punkcie. Nie wiem jak reszta forumowiczów ale ja ostatnio za³o¿y³em kable The Leader - AB 931 i jak na razie ma spokój. Poprzednio zak³ada³em kable innych firm (BOSH i innych markowych), ale po pó³ roku najczê¶ciej problem wraca³. Teraz je¿d¿ê na tych od od maja'08 i nic siê nie dzieje. Dodatkowo kabelki s± w stosunkowo niskiej cenie.
Co do szarpania to na forum jest mnóstwo postów w tej sprawie, ale chyba nikt nie znalaz³ jednolitego rozwi±zania problemu.
wymienione przewody Wn i swiece. Wszystko wrocilo do normy.

mozna zamknac.
odgrzeje stary kotlet, tj. mi strzela i szarpie (strasznie) gdy silnik sie juz rozgrzeje. co procz przewodow i wiec moze byc przyczyna ?
Zbyt bogata mieszanka, olej w gniazdach ¶wiec, niesprawna cewka zap³onowa, ¶wiece zap³onowe.
faktycznie, wczesniej zalewalo mi swiece, bo mechanik nie dokecil. Bede musial zapewne wymienic znowu i swiece i przewody. Co do cewki - jaka najlepiej kupic w optymalnej cenie/jakosci ?
Co do cewki - jaka najlepiej kupic w optymalnej cenie/jakosci ?

Tylko orygina³ DU/GM. koszt ok 300 z³ Tanie zamienniki padn± po roku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •