Graczem będąc…

a wiec tak zaczne od tego ze swieci mi sie kontrolka check nie wiem dlaczego ,ale to chyba z czasem wyjasnimy,druga sprawa z tylu podczas jazdy cos mi stuka tak jakby plastik o metal wydawalo mi sie ze to klamerka od pasow po lewej stronie ale to nie to trzecia rzecz ucieka mi plyn chlodniczy nie wiem skad pozatym musze wymienic uszczelke pod klawiatura i wszyskie wezyki dolotowe bo guma sparcia³a ,ale dam rade bede pisal o efektach mojej pracy na bierzaca,jak zwykle licze na wasza pomoc,z gory dzieki browar dla was


Tutaj mo¿esz napisane jak sprawdziæ b³êdy i co oznacza chceck. P³yn ch³odniczy mo¿e uciekaæ w wielu miejscach np. ko³o termostatu, pompy wodnej, zbiornika wyrównawczego, jak masz LPG to przez parownik, w skrajnych przypadkach uszczelka pod g³owic±.
szczerze to obawiam sie ze to wlasnie uszczelka pod glowica,oprocz tej pod klawiatura,dla mnie to brzmi groznie uszczelka pod glowica

Ps. wszystko bylo ok do 130tys km a potem juz jak z cebra
co do tych stuków z ty³u... je¶li masz HB to sprawd¼ sobie w baga¿niku masz takie plastikowe klapki po bokach, one os³aniaj± mocowanie amorków, zlukaj jedno i drugie. Ja mia³em przypadek ¿e mi amora wyje**** z mocowania i on tak stuka³.... sprawdzic jest ³atwo bo ³apiesz tylko gada za koncówke i próbujesz nim targac na lewo i prawo - jak Ci siê uda to znaczy ¿e jest ¼le


szczerze to obawiam sie ze to wlasnie uszczelka pod glowica

A co masz pod korkiem wlewu oleju? Jakie s± spaliny? Jak wyglada zbiorniczek wyrównawczy? Czy kompresja idzie w p³yn?
Drogi MV,

a wiec tak zaczne od tego ze swieci mi sie kontrolka check nie wiem dlaczego ,ale to chyba z czasem wyjasnimy,

Odczytaj jak kolega wcze¶niej poradzi³ kody b³êdów.

druga sprawa z tylu podczas jazdy cos mi stuka tak jakby plastik o metal wydawalo mi sie ze to klamerka od pasow po lewej stronie ale to nie to

Sprawd¼ górne mocowania amortyzatorów.

trzecia rzecz ucieka mi plyn chlodniczy nie wiem skad

Hmm, sprawd¼ czy nie masz "majonezu" ko³o korka wlewu oleju, czy na bagnecie nie czuæ innego ni¼li zapach oleju smrodu, jest on do¶æ charakterystyczny. W jakich ilo¶ciach go ubywa?
Czy ogl±da³e¶ przewody i nie nigdzie nie ma przecieku?

pozatym musze wymienic uszczelke pod klawiatura i wszyskie wezyki dolotowe bo guma sparcia³a

Kupuj i bierz siê do pracy
dzisiaj kupie uszczelke i wszytkie te wezyki sie biore za robote,oczywiscie jak zawsze napisze co i jak

KODY PANOWIE :d

1. kod33 Czujnik ci¶nienia bezwzglêdnego (MAP) Za wysokie napiêcie
2. 35 Regulator biegu ja³owego (IACV) Oboty silnika przy zamkniêtej przepustnicy ró¿ni± siê od za³o¿onych obrotów biegu ja³owego o 170 obr/min

3. 53 Modu³ ECM Usterka w uk³adzie immobilizera
Powiedz czy rest kompa zniwelowa³ jakie¶ b³êdy?
nie robilem resetu,chodzi o odlaczenie klem?

gorne mocowanie amorow, wyczuwalne luzy do 5 mm

Ps. wszystkie zlaczki zamowione + uszczelka pod klawiature koszt 49 zl

a jeszcze jedno majonezu nie ma z tym plynem to sobie poradze,dziwi mnie tylko nie pamietam kiedy wlaczyla mi sie dmuchawa na chlodnice,jak czeasto wam sie zalacza?
nie robilem resetu,chodzi o odlaczenie klem?

Dok³adnie.

a jeszcze jedno majonezu nie ma z tym plynem to sobie poradze,dziwi mnie tylko nie pamietam kiedy wlaczyla mi sie dmuchawa na chlodnice,jak czeasto wam sie zalacza?

Winna za³±czyæ siê po osi±gniêciu oko³o 105stopni.
Nie ma regu³y jak czêsto, za wiele dochodzi do tego czynników zewnêtrznych takich jak temperatura powietrza, wiatr, otoczenie...
tylko kiedy jest 105 stopni jak moja wskazowka zatrzymuje sie w pozycji poziomej i dalej nie idzie
O ile siê nie mylê w³a¶nie w po³owie wska¼nika jest co¶ ko³o tej temperatury.
reset zrobiony dalej to samo ,juz dzisiaj dam sobie spokoj jutro wymienie te gumowe wezyki i napisze co i jak
Czekamy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •