Graczem bÄdÄ câŚ
Witam
Wiem, że temat przerabiany ale brakuje mi już pomysłów.
Nie dymi w ogóle, nie przybywa, nie ubywa oleju, nie widzę wycieków, nie ma białych śladów na przewodach gumowych, przewody są twarde po 20 minutowej jeździe. Ucieka pół zbiornika po 1,5 miesiąca od dolania. Jak odkręcam po jeździe jest SSSSS i troszkę przybywa płynu.
Czasem kiedy tak jak dziś było chłodno ale bardzo wilgotno - na światłach stojąc zauważyłem że dymi na biało ze 2 minuty lekko z pod przodu maski. Jakby na gorącą cześć poleciała woda-płyn?
Proszę o rady i wskazówki.
kandid, termostat otwiera duży obieg? włącza się wentylator?
na światłach stojąc zauważyłem że dymi na biało ze 2 minuty lekko z pod przodu maski. Jakby na gorącą cześć poleciała woda-płyn?
dziura w chłodnicy mam to samo, jak otworzy się duży obieg to chłodnica zaczyna lać szukaj w niej wycieków, na postoju zagrzej silnik i obserwuj chłodnicę
kandid, termostat otwiera duży obieg? włącza się wentylator?
wentylator działa jak się autko zagrzeje.
witam,
mam podobny problem w nexii. po kilku minutach jazdy (jak silnik jest gorący) wskaźnik temperatury w normie- wskazówka w połowie skali, włącza się wiatrak , przewody twarde, pod korkiem oleju nie ma "śmietany", nie dymi jakoś specjalnie, chłodnica gorąca i syk spod korka zbiornika wyrównawczego i para... dużo pary... . korek od tego zbiornika był ostatnio wymieniany, ale mam wrażenie, że puszcza... jakiś czas temu była robiona uszczelka pod głowicą, rozrząd i wymiana termostatu...
czy to może być korek? szczerze powiedziawszy to już powoli zaczynam mieć dość tego auta...