Graczem będąc…
Witam mam pytanie czy po wymianie uszczelki głowicy w lanosie 1.5 8V należy ja dokręcić,po jakim¶ czasie?Pytam bo różne słyszałem opinie.
Witam. Istnieje opinia na ten temat że trzeba doci±gn±ć ponownie podobno po 1000 h. Miałem walnięt± uszczelke w pierwszym aucie - Golf I. Po wymianie jej głowica była dokręcona odpowiednio. Po pewnym czasie mechanik znajomy dokręcił ponownie i co dziwne szpilki poszły o jakie¶ niecałe 1/2 obrotu. Więc sam widzisz że powinno sie doci±gn±ć ponownie.
Nie trzeba gdy głowica zostaje przy wymianie splanowana
Głowica nie była planowana bo była równa ,ale była dokręcona na rozgrzanym silniku.Teraz sie zastanawiam czy j± jeszcze dokręcić po 1000 km czy wytrzymaj± szpilki.Dokręcałem 25+60+60+60+10 na rozgrzanym.
co to znaczy na rozgrzanym silniku, jeste¶ taki szybki w wymianie uszczelki ze nawet silnik nie ostygł, nie spotkałem się jescze zeby w lanosie dokręcać ponownie ¶ruby, co do opisu że po 1000km dokręciły się o 1/2 obrotu to w taki sposób możesz je dokręcac co 1000 i zawsze będzie jakis obrót.
chodziło mi ze 10 stopni na rozgrzanym silniku
umnie jak była wymieniana uszczelka w lanosie 1,6 mechanik powiedział że nie trzeba dokręcać drugi raz
Witam.
Nie chce otwierać nowego tematu więc spytam tu z jak± siła dokręcić głowice w lanosie 1.5 8V
Pozdrawiam.
z jak± sił±? tak poł obrotu przed urwaniem
na wyczucie nie tak żeby klucz pokrzywić i po małym przebiegu lekko popraw jak sie ulegnie chyba że masz odpowiedni klucz to w instrukcji poczytaj na ile Nm masz ustawić przeskok


ja w kadecie dokrecalem na wyczucie,nie poprawialem po pewnynm czasie i wszystko chodzio bez problemu. Trzeba tylko dokrecac sruby w odpowiedniej kolejnosci