Graczem bÄdÄ câŚ
Witam. Pytanie brzmi gdzie można zdiagnozować (potwierdzić) i ewentualnie dokonać wymiany uszczelki pod głowica w Szczecinie - lanos 1,6 16v. Jaki to może byc koszt. Może ktos z forumowiczów kogos poleci? Pozdrawiam
ehh a tak pro forma to może jednak nie uszczelka. Problem sie pojawil ni z tego ni z owego w piątek po 15 min. jazdy auto mi się zagrzalo na maxa. Zatrzymałem zagladam po mache płynu nie ma. Po ostygnieciu i dolaniu do polowy zbiorniczka uzup. i przejechaniu przez weekend z 20-30 km. płyn ponownie niema zniknal choc jeszcze trzyma temperature wiec musi go gdzies tam troche byc. Z typowaych obajwow uszczelkowych to tylko siwawy dym z rury na rozgrzanym silniku ale nie caly czas tylko podczas postoju. Olej koloru nie zmienia w zbiorniku uzupel. tez nie ma sladu troche czuc w nim spalinami. I to wszystko. Pewenien mechanik sprawdzał jakims takim urzadzeniem z żóltym plynem ktore po wsadzeniu do zbiorniczka delikatnie sie przyciemnil i to mialo potwierdzac spaliny a co zatym idzie uszczelke. A moze to jednka nie to? Ktoś mądry może coś poradzi?
A ten Szczecin to co to za model auta?? Stosuj tagi!!
Chcę dołączyć się do pytania kolegi mnie też to chyba czeka:))
Witam
kolega miał niefart w zeszłe wakacje bo uszczelkę musiał wymieniać w drodze na wczasy w
Albanii i podobno wszędzie na świecie diagnozuje sie to jednakowo
auto na luzie ,zaciagnąć ręczny,zapalamy silnik
otwieramy komorę silnika,ręcznie przepustnicą wykręcamy 3-4 tys. obrotów,obserwujemy zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia i jeśli leci płyn z pęcherzykami powietrza to mamy problem z uszczelką pod głowicą
Pozdrawiam
Witam. W zeszłym tygodniu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. W zakresie tym wymieniłem ponadto: uszczelniacze, uszczelki pod kolektor ssący, wydechowy, simeringi wałków rozrządu, termostat, uszczelkę pod pokrywę zaworów, planowanie głowicy, docieranie gniazd i zaworów. Koszt materiałów + szlif i docieranie zaworów to 630 zł. Pamiętaj, aby nie włożyć badziewiarskiej uszczelki , bo za chwilę będziesz robił od nowa. Uszczelka powinna być wzmocniona w środku. Ja miałem jakiejś niemieckiej firmy. Nazwy nie pamiętam. Dodatkowo należy ustawić rozrząd .Po wymianie zaleca się przejechać 200 km na benzynie.Pozdrawiam