Graczem bÄdÄ câŚ
Witam,
Wiem, że jest wiele tematów ale wszystkie dotyczą silników DOHC. Chodzi mi o to, że do SOHC są dwa rodzaje uszczelek. Którą się montuje? a może obie?
http://allegro.pl/item974..._sohc_wawa.html
http://allegro.pl/item968...astra_sohc.html
Pierwsza jest między pokrywą a głowicą. Druga ma wejść w rowek w pokrywie...
Czy należy używać obu jednocześnie ?
[ Dodano: 2010-04-06, 20:41 ]
wie ktoś coś na ten temat?
O stosowaniu 2 jednocześnie nigdy nie słyszałem... i chyba dlatego że to jakaś bzdura Przerobiłem kilka uszelek pod pokrywe bo one rzeczywiście lubią być kapryśne. Od sierpnia zeszłego roku mam tniemal identyczną jak ta z drugiej aukcji i jak narazie się spisuje. To co różni ją od innych to to że można ją ładnie ułożyć w rowku w pokrywie i jest dość wysoka, tzn. nie trzeba jej na chama dociągać żeby dobrze uszczelniła.
dzięki... już myślałem, że nikt mi nie odpowie.
A używałeś sylikonu?
Do uszczelek, które miałem wcześniej w aucie ojciec dawał w rowek pokrywy troche czerwonego sylikonu odpornego na temp. Ja to wszystko porządnie wyczyściłem, odtłuściłem i założyłem tą uszczelkę bez żadnych dodatkowych uszczelnień. Po kilku kkm nadal trzyma wzorowo i nic nie puszcza
przyłączam się do pytania czy lepsze są uszczelki korkowe czy gumowe jeżeli chodzi o lanosa 1.5 8v i ewentualnie czym się różnią?
Sporo osób poleca uszczelki z korka, choć u mnie w nexii po ok. 20 tys. od wymiany na korek zaczął lecieć olej. Ważne by nie poprzecigąć podczas przykręcania, no i kolejność przykręcania śrub jest ważna.
właśnie jak to jest z kolejnością odkręcania śrub i dokręcania i jakim momentem dokręcania przy wymianie uszczelki zaworów jeżeli chodzi o silnik 1.5 8v SOHC ..........w Bujańskim jest to opisane ale dla uszczelki głowicy ,mam przez to rozumieć że postępujemy w analogiczny sposób jak w przypadku uszczelki głowicy?
Z tego co pamiętam to dokręcać trzeba analogicznie jak głowicę. Wiekszośc producentów uszczelek zamieszcza taką instrukcję na opakowaniu.