Graczem będąc…

Witam szanowne grono mi³o¶ników koreañskich aut

od razu uprzedzam ze zapozna³em siê z pokrewnymi tematami
jednak nie znalaz³em 100% odpowiedzi na mój problem, a mianowicie

czy przewód podci¶nienia biegn±cy od si³owniczka ma i¶æ do zbiorniczka podci¶nienia
czy do zaworku . Proszê zerkn±æ na zdjêcia :
http://www.fotosik.pl/pok...2c9883d339.html
http://www.fotosik.pl/pok...df99b342ce.html

Ostatnio musia³em rozebraæ ca³y silnik (przez moja g³upotê zreszt±)
i zapomnia³em jak sz³o to podci¶nienie
Obecnie po odpaleniu auta si³ownik zmienia po³ozenie
jednak po przekroczeniu 4500rpm nie czuje tego szarpniecia"

dziekuje za pomoc


Wygl±da na to, ¿e te przewody masz pod³±czone prawid³owo...

Dla potwierdzenia - u mnie wygl±da to tak:
- dwa przewody wychodz± z si³ownika i kolektora



- przewód z si³ownika podpiêty jest do zaworu elektromagnetycznego, a przewód z boku kolektora biegnie do zbiorniczka podci¶nieniowego.


dzieki za pomoc
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •