Graczem będąc…

Silnik pracuje nierówno, co jest odczuwalne na kole kierownicy i masce. Objaw jest silniejszy jeżeli zwiększam pobór pr±du (np ogrzewanie szyby) w aucie. Zauważyłem, iż w chłodniejsze dni (zima, deszcz) drgania s± większe. W czasie jazdy jest OK.

¦wiece, kable WN, krokowiec, czyszczenie dolotu - wszystko zostało wykonane.
Poduszki silnika wymienione (2 szt, 1 podobno jest dobra). Amortyzatory wymienione.

Czy kto¶ zna przyczynę? Może jaki¶ czujnik? Rurka?
Proszę o pomoc.


Zresetuj komputer i bieg jałowy zaprogramuj.
Zresetuj komputer i bieg jałowy zaprogramuj.

Niestety nie pomaga.
Może jest jakie¶ zwarcie w instalacji elektrycznej i obroty nie s± podci±gane na odpowiedni poziom. Nie mam obroto¶ciomierza. Na diagnostyke komputerka nic nie wykryto.
BTW Dodaj [TAG]


SprawdĽ czy masz akcje na cylindrach wszystkich. Takie szarpanie i drgania u mnie objawia się nie paleniem na 3cim garze.
SprawdĽ czy masz akcje na cylindrach wszystkich. Takie szarpanie i drgania u mnie objawia się nie paleniem na 3cim garze.

A jak to sprawdzić?
po prostu odłaczaj na parę sekund ¶wiece zapłonowe na każdym cylindrze jak będzie zmiana na gorsze (spadek obrotów) to znaczy że palił jak np. na 4 nie będzie żadnej zmiany to po prostu cylinder nie pracuje.
po prostu odłaczaj na parę sekund ¶wiece zapłonowe na każdym cylindrze jak będzie zmiana na gorsze (spadek obrotów) to znaczy że palił jak np. na 4 nie będzie żadnej zmiany to po prostu cylinder nie pracuje.

Tak zrobię. To możliwe, bo raz auto jest słabsze raz żywsze.
Jak nie będzie pracował garnek to: albo zawór, albo uszkodzony/zasyfiony wtryskiwacz,albo okablowanie do wtryskiwacza,albo uchowaj Boże cewka (jak nie ma iskry),albo po prostu dopaliła się ¶wieca Powodzenia!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •