ďťż

Graczem będąc…

Otóż dziś chciałem dolać oleju do silnika to po pierwsze nie mogłem odkręcić za nic korka bo dłuższych mękach się udało ale to nic po raz pierwszy zauważyłem ze pod korkiem jest taka biała maź tzw majonez. kurcze nie wiem czemu tak się stało. codziennie robię ok 20 km do pracy w obie strony tak wiec nie wiele czyli może być powodem krótki dystans rozgrzania silnika ale nie wiem dokładnie. ale za to w każdy week robię ponad 200km. a problem ten dotyczy lanos 1.4 8v 75ps.

pomocy pomóżcie bo ja juz jestem gł...pi co mam robić??


Może być krotki dystans. Sprawdz ,czy nie ubywa plynu chlodniczego
dobrze jutro zobacze. ale czy to jest niebezpieczne??
wyczyść odmy sprawdź czy nie ubywa płynu jak napisał Ramir 10km do dystans wystarczający żeby silnik się zagrzał, może majonez już od dawna zatykał odmę a w zimę wylazł ..

[ Dodano: 2010-01-14, 21:11 ]
popraw profil, masz silnik 1.3 a w temacie piszesz o 1.4


Sprawa dotyczy smarowania silnika .Jeśli dostaje się płyn chłodniczy ...to niedobrze
aha a jak sie dostaje to co jest powodem
Uszczelka pod głowicą .

[ Dodano: 2010-01-14, 21:15 ]
Mozesz zatrzec motor.
bo jest taka opcja ze uszczelke pod glowica robilem 5 miesiaków temu ale zaczęła leciec teraz znow czy to moze byc powodem
Tak .Trzeba było sprawdziC ,czy jest rowna głowica , jak nie to....planowanie . Moze byc winna sama uszczelka- jak wyrob rzemieślniczy .
hehe czyli musze zgłosić sie do mechaników i zareklamowac ich robote. ciekawe czy beda chcieli robić za free i czy przyjma reklamacje bo 5 miesiecy to dziwce zeby ciekla
popraw profil, masz silnik 1.3 a w temacie piszesz o 1.4
silnik ma pojemność 1349ccm czyli powinno być 1,3 ale marketingowo Daewoo nazwało go 1,4, ale chodzi o ten sam silnik

hehe czyli musze zgłosić sie do mechaników i zareklamowac ich robote. ciekawe czy beda chcieli robić za free i czy przyjma reklamacje bo 5 miesiecy to dziwce zeby ciekla
Jedź do nich na pewno będą się wypierać, ale kłóć się z nimi bo może dali lipna uszczelkę albo nie splanowali głowicy.
No powinni uznac reklamacje bo to ewidentnie ich wina w takim razie.
PS Uzupelnij skad pochodzisz
patrzyłem czy nie ubywa mi płynu ale nie ubywa wydaje mi sie ze to wina oleju jezdzie na semisyntentyku
jaka wina oleju masz zatkaną odmę o to tylko tego wina .. nie dogrzewasz silnika to się nie stało nagle, na masło w odmie trzeba zapracować ..
nowe objawy na wolnych obrotach silnik sie nagrzewa i temperatura wskazuje temperature dochodząca do prawidłowej kreski poziomej ale gdy na wysokich obratach silni utrzymuje sie dłużej przy predkosci ok 100km 110 km /h wskazówka spada do zera i z gazu przełącza sie na benzyne a to czego jest wina?? i gdzie jest ta odma prosze o jakis opis i fotke
gazu przełącza sie na gaz

nie rozumiem jeździsz na nitrometanie i LPG

jak wskazówka leci do zera to musisz sprawdzić jednoprzewodowy czujnik temperatury który wyświetla temperaturę na zegar .. poprawność działania sprawdza się poprzez zwarcie kabla z czujnika do masy, na zegarze wtedy wskazanie powinno rosnąć do samej góry, czujnik jest w bloku od strony kolektora ssącego, dojdziesz do niego z kanału ..
Kuzwa, niech chlopak jedzie na reklamacje, po kiego wala ma sie brudzic/
ziemniak w sumie masz racje ma gwarancje to reklamować i tyle
jednak mam do wymiany termostat a ze to jest 8v to juz sami wiecie co i jak z tym trzeba robic
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •