Graczem będąc…
Mam takie dziwne pytanie kiedys nie zwracalem na to uwagi ale ost zaczalem sie zastanawiac.W mojej obudowie filtra powietrza jest wyciety otwor wielkosci polowy piesci , pan ktory zakladal lpg powiedzial ze tak jest lepiej i silnik dostaje nie tylko powietrze z filtra ale tez takie ktore przeplywa normalnie w komorze silnika.Gdy zatkamy te dziure reka silnik gasnie ale tylko na gazie.
I teraz moje pytanko czy koles po porstu odpierdolil fuszerke i zrobil tam dziure zeby samochod nie gasl czy rzeczywiscie to potrzebne jest .Pozdrawiam forumowiczy
koles po porstu odpierdolil fuszerke i zrobil tam dziure zeby samochod nie gasl
Dok³adnie tak, pogratuluj debilowi.
S± nawet tacy kturzy w przepustnicy wierc± dziury albo jak siê zatka odpowietrzenie baku paliwa to wierc± dziury w korku od wlewu.
Kretyn.
Dziury nie mo¿e tam byæ na pewno obudowa filtra powinna byæ szczelna a powietrze zasysane przez silnik musi i¶æ przez filtr ,a ta dziura to morze pozosta³o¶æ po odprê¿niku gazu lub gdy go nie by³o to po wystrzale w filtrze.
powinien w tym miejscu byæ zaworek (zwyk³a guma - w³a¶nie na obudowie filtra powietrza, albo na rurze dolotu powietrza) przeciw wybuchowa.
Swoja droga maj±c tak± dziurê to mo¿a ju¿ na filtrze powietrza zaoszczêdziæ
przyklej jednostronnie jak±¶ ³atê z grubej gumy(tak ¿eby jej nie zasysalo - tylko zrob to po¿±dnie ¿eby nie zassa³o ci jej do kolektora) a gaz do regulacji
dziku4fun napisa³/a:
koles po porstu odpierdolil fuszerke i zrobil tam dziure zeby samochod nie gasl
Dok³adnie tak, pogratuluj debilowi.
dziku4fun napisa³/a:
koles po porstu odpierdolil fuszerke i zrobil tam dziure zeby samochod nie gasl
Dok³adnie tak, pogratuluj debilowi.
Dobrze rozumiem?
Przez jakiegos skretynialego mechanika auto Ci zaciaga caly syf centralnie do kolektora?????
kolektor to jeszcze ma³y miki.. tyle ¿e ten syf idzie dalej
No wiem wiem Ale wpada do kolektora najpierw Hehe
Co do goscia ktory to zrobil .....
ja mam kibelek czyli dziurkê z klapk± a tego " mechaniora" to
Jak mo¿esz to pochwal siê zdjêciem, aby pokazywaæ nastepnym ¿e tak nie wolno robic :d
czujnik ci¶nienia powietrza g³upieje.zatkaæ,reset ecu i ustawienie wolnych na nowo,a do tego u INNEGO gaziarza regul, mieszanki,bo ta moze byc teraz za bogata,ale reszte masz-?tzn emulator,krokowy, etc?
Tzn moze wyrazilem sie niezbyt db ta dziurka o ktorej mowie znajduje sie poniezej filtra powietrza tzn w pod filtrem .Chodzi mi o to ze mimo tej dziurki i tak wszystko przechodzi przez filtr powietrza ona jest w tej spodniej czesci obudowy filtra powietrza .

na bialo zaznaczylem ten element tylko znajduje sie z drugiej strony
pan ktory zakladal lpg powiedzial ze tak jest lepiej i silnik dostaje nie tylko powietrze z filtra ale tez takie ktore przeplywa normalnie w komorze silnika
Pomijajac fakt druciarstwa to jest jeszcze kwestia, ze zamiast dostawac zimne powietrze to bierze gorace z komory silnika.
[ Dodano: 2008-03-30, 22:57 ]
.....bo sie pogubilem. To ten geniusz wywiercil ta dziure w obudowie czy Ty sie go pytales dlaczego ta dziura jest w tej obudowie bo ja nagle zobaczyles?
pan ktory zakladal lpg powiedzial ze tak jest lepiej i silnik dostaje nie tylko powietrze z filtra ale tez takie ktore przeplywa normalnie w komorze silnika
Pomijajac fakt druciarstwa to jest jeszcze kwestia, ze zamiast dostawac zimne powietrze to bierze gorace z komory silnika.
[ Dodano: 2008-03-30, 22:57 ]
.....bo sie pogubilem. To ten geniusz wywiercil ta dziure w filtrze czy Ty sie go pytales dlaczego ta dziura jest w tej obudowie bo ja nagle zobaczyles?
tzn co zmienie puche a gaz mi bedzie gasl na wolnych obrotach tzn to kwestia wyregulowania czy moze instalacji doradzcie koledzy bo widze ze do pana pierdolonego gazownika pojde z zacisnieta piescia
[ Dodano: 2008-03-30, 23:02 ]
pan ktory zakladal lpg powiedzial ze tak jest lepiej i silnik dostaje nie tylko powietrze z filtra ale tez takie ktore przeplywa normalnie w komorze silnika
Pomijajac fakt druciarstwa to jest jeszcze kwestia, ze zamiast dostawac zimne powietrze to bierze gorace z komory silnika.
[ Dodano: 2008-03-30, 22:57 ]
.....bo sie pogubilem. To ten geniusz wywiercil ta dziure w obudowie czy Ty sie go pytales dlaczego ta dziura jest w tej obudowie bo ja nagle zobaczyles?
On ja tam wycial - nie ja - on i powiedzial ze to lepiej bo cos tam .Qrwa dawno bylo to zanim jeszcze zaczalem sie samochodami interesowac .Ale to mnie dziwi bo jak zatkam ta dziure jak np samochod jest na luzie( i chodzi na lpg ) to mi gasnie :< ( na benzynie moge ja zatkac i bedzie dzialalo na gazie nie ) i badz tu teraz madry
Brak powietrza, silnik gasnie. To raczej oczywiste. Tylko przeciez w tej puszcze masz dolot wpuszczany w nadkole, a np. w nexii mniejwiecej w tym miejscu co masz ta dziure wywiercona, jest przykrecany plastik z wezem, ktory doprowadza powietrze sprzed chlodnicy.
mo¿liwe ¿e masz dziurê w dole koszyka bo oni j± wycin±j± dlatego ¿e niby wtedy jest lepszy przep³yw powietrza - ale stara powinna zostaæ za¶lepiona +instalacja do regulacji
Aaaa no to chyba ze od spodu To srac na temat, jezeli auto jezdzi to po co je ruszac?
Brak powietrza, silnik gasnie. To raczej oczywiste. Tylko przeciez w tej puszcze masz dolot wpuszczany w nadkole, a np. w nexii mniejwiecej w tym miejscu co masz ta dziure wywiercona, jest przykrecany plastik z wezem, ktory doprowadza powietrze sprzed chlodnicy.
A moglbys mi zapodac zdjecie tego wê¿a czy cos podobnego to moze u siebie takie cos zam±tuje. I jescze jedno pytanie czy wogole ta dziura tam potrzebna jest czy nie bo juz teraz to sie pogubilem.Bo mowisz ze jak sie zatka to oczywiste ze silnik gasnie , wiec potrzebna czy nie .
Oczywiste to jest jak silnik nie ma powietrza, tzn zatkasz ale przepustnice
Innego zdjecia nie znalazlem:

Pomijajac fakt stozka, nad chlodnica jest taki plastik i na jego koncu przylaczana jest rurka, ktora idzie do obudowy filtra powietrza (jego boku)
Moim zdaniem gaz do regulacji bo skoro na benzynie zatkasz otwor i nic sie nie dzieje, to nie powinno dziac sie to na gazie, chyba ze do spalania gazu potrzeba wiecej powietrza(?)
A dziure olej, jak jest pod filtrem powietrza to jest ok.
Czyli najprosicej powinienem zrobic dolot zimnego powietrza i doprowadzic go w ta szczeline ktora zrobil mi gazownik db rozumiem ? czy moze zle . A ten plastik na fotce co podeslales to seryjny jest czy to tak sobie ktos zrobil bo u mnie nic ma nic takiego w lanku pozdrowionka
Plastik seryjny ale jak mowilem to w nexii, nie lanosie.
Zrob sobie jakis dolot zimnego powietrza do tego wywierconego otworu i bedzie dobrze.
ale wtedy nie bedzie potrzeby zaslepiania tego orginalnego otworu w nadkolu z ktorego tez jest zasysane powietrze?
Witam; Silnik ga¶nie prawdopodobnie dlatego ¿e gdy zatkasz otwór silnik zasysa wiêcej gazu ,jest za bogata mieszanka i zalewa siê (prawa fizyki)
Witam; Silnik ga¶nie prawdopodobnie dlatego ¿e gdy zatkasz otwór silnik zasysa wiêcej gazu ,jest za bogata mieszanka i zalewa siê (prawa fizyki)
No dok³±dnie. Zatkaj ten "dodatkowy otwór" i wyreguluj mieszankê i bêdzie dobrze.
Ja mam 1,5 8V z LPG i jako¶ mi dzia³a normalnie bez ¿adnych dodatkowych dziur.
silnik zasysa zimne snad nadkola i tylko stamt±d powinien braæ-z wewn±trz moze zassac wode po wjezdzie w ka³u¿e i...wiadomo,zimne po co? ano po to ze w zimnym jest wiecej O2 a wiecej tlenu-wiadomo-osiagi,a powietrze zostaje ogrzne poprzez odme odprowadzajac± opary spod pokrywy zaworów,wiec nawet jak dasz przewód do okolic ch³odnicy,to i tak zagrzeje sie od tego co opisa³em,a poza tym ,auto ma ssac powietrze,jezeli dasz mu powietrze wpychujac je do kana³u to mo¿e byc problem przy nag³ym hamowaniu lub przyspieszaniu-raz zasusa raz dostaje na si³ê,powinien byc orginalne zasilanie w powietrze,jedynie sprawdz po wyciagnieciu wkladu filtra,czy przypadkiem nie odczepi³a sie rurka od str. nadkola od obudowy filtra,no i wstaw klapke na przewod powietrzny,ale zamontuj tak aby wisiala (gazmeni czesto robia ze lezy wiec po co ona?),jak bedzie wisiala to zasysane powietrze ja uchyla,a w razie strza³u zostaje zamknieta podmuchem i nadmiar energii wydostaje sie poprzez pierscien wchodzacy w sklad tego cuda,jezeli nie masz klapki to moze pasc regul. wolnych obrotów i inne elementa,bo energia musi gdzies pój¶c
no wlasnie ost mi strzelilo i rozpierdolilo obudowe filtr powietrza jest sklejona teraz i chce wlozyc nowa dlatego ten post. A wogole o jaka klapke chodzi przeciwybuchowa czy jak to wyglada i z czym sie to je i gdzzie moge to dostac moze jakis link do aukcji czy cos pozdrawiam
Z klapk± przeciwwybuchow± w lanosie jest problem nastêpuj±cy: nawet je¶li j± za³o¿ysz (a jedyne dobre miejsce to od góry obudowy filtra powietrza), to i tak nie bêdzie siê otwieraæ przy strzale. Dociska j± do¶æ mocno zamkniêta pokrywa silnika. Zamiast klapki lepiej za³o¿yæ pier¶cieñ na wê¿u od górnej pokrywy obudowy filtra powietrza do kolektora ss±cego (jeszcze przed mikserem). Takie pier¶cienie metalowo-gumowe przepuszczaj± wystrza³ gazowy i jednocze¶nie nie pozwalaj± na zassanie "lewego" powietrza. Mia³em taki w lanosie, mam w leganzie. Dostêpne s± u wiêkszo¶ci gazowników. Pozdr.
no wlasnie opisywalem pierscien,jest przykrecany do obudowy filtra a na jego druga czesc zakladany jest przewod powietrza,zalozyli mi to fabrycznie montujac elpigaz-ale okazali sie paprakami bo zalozyli klapk± (wewnatrz pierscienia) na lezaco wiec jak to mialo zabezpieczac???poprawilem ich i spoko
cos takiego ,ale podac trzeba srednice weza,ale kazdy gazownik powinien cos takiego miec i tobie dopasowac
http://photos04.allegro.p.../89/335818991_1
http://photos03.allegro.p...89/59/335895926