Graczem będąc…

Witam musze wymieniæ poduszki stabilizatora.Czy demonta¿ jest trudny?Wiem tyle ze musze zdi±æ ³±cznik z obu stron.Oraz odkreciæ gumy stabilizatora od grodzi.czy sa jeszcze jakies niespadzianki?


³aczników jest banalny
w zestawie jest komplet srób i poduszek
odkrecasz-czasem ucinasz
montujesz
wymiary dokrecenia w serwisówce sprawdzasz jak nie jestes siebie pewien
dobrze troche smaru dac w tulejke-wtedy nie przyrdzewieje

co do tych w grodzi--dosc kiepskie dojscie-³amany klucz sie przyda
z tym ze czy aby napewno wymagaja wymiany? czujesz luzy?
ane sa z tego co widze praktycznie wieczne
moje maja 280000 i zadnych problemów

odkeca³ bym to gdybym mia³ zamiar zmieniac na poliuretanowe
Mechanik na diagnostyce (dzisiaj) tak stwierdzi³ ze sa to wlasnie te gumy.tak czu³em luzy najpierw na prawej a pozniej nalewej stronie
Witam musze wymieniæ poduszki stabilizatora.Czy demonta¿ jest trudny?Wiem tyle ze musze zdi±æ ³±cznik z obu stron.Oraz odkreciæ gumy stabilizatora od grodzi.czy sa jeszcze jakies niespadzianki?

ane sa z tego co widze praktycznie wieczne
moje maja 280000 i zadnych problemów

Mój lanos po zakupie mia³ 78 000 licznik by³ pewnie krêcony, bo poduszki dr±¿ka stabilizatora by³y wytarte.

Poza odkrêceniem obejm poduszek od grodzi nie ma niespodzianek.
Po stronie lewej dostêp jest beznadziejny, ale da siê to zrobiæ.

Z tego, co pamiêtam odkrêcaj±c/ przykrêcaj±c poduszki dobrze jest sobie pomóc podno¶nikiem. Odpowiednio d¼wigaj±c samochód mo¿na ustawiæ dr±¿ek tak, aby otwory w obejmie dr±¿ka stabilizatora zgra³y siê z otworami gwintowymi w grodzi.


witam , ja ostatnio zmienia³em gumy od stabilizatora ( przy grodzi, dudni³o zawieszenie na do³ach ) wymiana nie jest trudna i nie potrzeba podnosiæ samochodu potrzebne s± klucze nasadowe bodaj¿e 13 stka , ma³a grzechotka , kana³, odkrêcenie lewego od strony pasa¿era jest proste, go¿ej jest z prawym tu jest potrzebny klucz ³amany bo wszystko przys³ania wachacz , ale trochê gimnastyki i da radê.
Po odkrêceniu jednego uchwytu nic siê nie przestawia jak odkrêcisz ¶ruby to bez problemu trafi± spowrotem.
Nie trzeba mocowaæ dr±¿ka stabilizatora (np. drutem) bo nie odskoczy jak bêdziesz wymienia³ po koleji.
Je¿eli bedziesz zmienia³ te¿ ³±czniki stabilizatora przy ko³ach to rób to oddzielnie ( najpierw zmieñ gumy stabilizatora a pó¿niej ³±czniki)
Przy ³±cznikach bêdziesz musia³ odrêciæ ko³o i manewrowaæ lewrakiem i przyda ci siê co¶ do pod³o¿enia pod wachacz, ¿eby koñcówka posz³a do góry i ¿eby¶ móg³ zmontowaæ wszystkie gumy i podk³adki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •