ďťż

Graczem będąc…

Witam

Mam zerwaną poduszkę skrzyni biegów. Czy jest możliwość wymiany tego elementu samemu?? Przeszukałem forum, jak i książkę serwisową i nic nie znalazłem na ten temat. Czy ktoś mógłby mi pomóc (Lanos 1.6)??
Pozdrawiam


Ktora poduszka? <sa dwie>
ziemniak pewnie chodzi mu o tą z tyłu one najczęściej się rwą ..

silentmusicman proponuje wymienić wszystkie poduszki nie wymienia się pojedynczo, nie ma żadnej filozofii tylko najlepiej jakbyś miał kanał, trzeba podstawić silnik, czy skrzynie w zależności którą poduszkę będziesz wymieniał, tylko to musi być pewne, no i odkręcasz śruby wymieniasz i po sprawie
Pierwszy raz slysze zeby ta tylna sie szybciej rwala


ziemniak właśnie żeby było śmiesznie to mnie sie "zerwała" ale w nietypowy sposób bo przegniła mi część metalowa a gumowa była ok masakra
można wymienić samemu. potrzebny jest kanał, podnośnik klucze i chwila roboty
Wielkie dzięki za fachową pomoc

Myślałem, że w Lanosie są 3: 2 pod silnik (L+P) i 1 pod skrzynię biegów...nawet ta teoria pasowała do części z katalogu Czyli jak dobrze rozumiem, potrzebne mi będą 2 poduszki tylne pod skrzynię??

Pozdrawiam
silentmusicman są 3 poduszki i wymień wszystkie ..
Nie potrzebny zaden kanal Mozna pod blokiem wymienic. Najciezej jest wlasnie z ta tylna od skrzyni, ale da sie Trzeba tylko silnikiem polawirowac i wkoncu nachodzi na swoje miejsce

Poduszki sa 3 - jedna od silnika<przy rozrzadzie> i dwie od skrzyni - jedna widac przy podluznicy a jedna jest t.j. pod samochodem.
Witam

Jestem po wymianie wszystkich 3 poduszek. Okazało się, że są 2 rodzaje poduszek pod skrzynią biegów, ale wszystko już wymienione Dzięki bardzo ziemniakowi za pomoc

Mam jeszcze parę pytań..

* Po wymianie poduszek, silnik przenosi drgania na karoserię, kierownicę...dziwne
* Biegi wchodzą dużo lepiej, lecz na "jedynce" podczas jazdy, słychać taki dodatkowy "świst" (tj na wstecznym) z okolic przodu (w zasadzie chyba nawet z lewego przodu)
* Przy puszczeniu gazu, (w okolicah 3000 - 2000 ob/min) słychać wibracje jakiegoś metalowego elementu, z "lewej przedniej strony pojazdu"
* Jak szarpało, tak szarpie...

Wszystko powymieniane...kable, świece, filtry sonda lambda, cewka, krokowy, czyszczenie przpustnicy, wtrysków, reset ECU, EGR, porządek w wiązce...dziwne jest to, że po resecie ECU, autko chodzi idealnie, lecz po jakimś czasie, znów szarpie...błędów ECU nie łapie, cały czas wyświetla "12"

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Pozdrawiam
Witam

Jestem po wymianie wszystkich 3 poduszek. Okazało się, że są 2 rodzaje poduszek pod skrzynią biegów, ale wszystko już wymienione Dzięki bardzo ziemniakowi za pomoc

Jakiej firmy kupiles poduszki?
Serio sa 2 rodzaje poduszek pod skrznie??
[quote="OlekBartek"] Witam

Jestem po wymianie wszystkich 3 poduszek. Okazało się, że są 2 rodzaje poduszek pod skrzynią biegów, ale wszystko już wymienione Dzięki bardzo ziemniakowi za pomoc

Jakiej firmy kupiles poduszki?
Serio sa 2 rodzaje poduszek pod skrznie??

Tak - są 2 (tj pisał ziemniak), jedna to taki kwadratowy klocek, a druga jest bardziej zbliżona do tej przedniej. Ja kupiłem Febi
Pozdrawiam
Witam

Jestem po wymianie wszystkich 3 poduszek. Okazało się, że są 2 rodzaje poduszek pod skrzynią biegów, ale wszystko już wymienione Dzięki bardzo ziemniakowi za pomoc

Mam jeszcze parę pytań..

* Po wymianie poduszek, silnik przenosi drgania na karoserię, kierownicę...dziwne
* Biegi wchodzą dużo lepiej, lecz na "jedynce" podczas jazdy, słychać taki dodatkowy "świst" (tj na wstecznym) z okolic przodu (w zasadzie chyba nawet z lewego przodu)
* Przy puszczeniu gazu, (w okolicah 3000 - 2000 ob/min) słychać wibracje jakiegoś metalowego elementu, z "lewej przedniej strony pojazdu"
* Jak szarpało, tak szarpie...

Wszystko powymieniane...kable, świece, filtry sonda lambda, cewka, krokowy, czyszczenie przpustnicy, wtrysków, reset ECU, EGR, porządek w wiązce...dziwne jest to, że po resecie ECU, autko chodzi idealnie, lecz po jakimś czasie, znów szarpie...błędów ECU nie łapie, cały czas wyświetla "12"

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Pozdrawiam

sprawdź wskazania TPS_A tzn czujnika położenia przepustnicy .. i podejżany jest też MAT

sprawdź wskazania TPS_A tzn czujnika położenia przepustnicy .. i podejżany jest też MAT

TPS + MAT są sprawne...A odnośnie metalicznych dźwięków...ciekawe jest to, że teraz już to nie tylko drży, ale trzaska (np. najeżdżając na nierówność, lub wpadając do dziury prawym lub lewym kołem). Teraz metalicznie drży już raz z prawej strony, raz z lewej, raz ze środka, pełna dowolność

Pozdrawiam
sprawdź gumy drążka stabilizacyjnego jest przymocowany do grodzi
witam sprawdż maske pewnie to ona zaczeła ci stukac podczas jazdy po osiedlu pociagnij za wajche od otwierania maski i sluszysz czy stuka dalej czy przestało lub podejdz do maski i leciutko palcem poruszaj od przodu tak jak bys ja chciał podnieśc wtedy bedziesz czuł czy lata i stuka
Raz, ze odkop, dwa, ze kolega powinien troche interpunkcji sie poduczyc
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •