ďťż

Graczem będąc…

witam mam pytanko zaczynam zabierac sie za wymiane uszczelki pod deklem. odkreca i przykreca sie sr. tak jak pod głowica? tak? i mam nadzieje ze nic nie mozna tam zle zrobic i ze mi sie uda samemu. prosze o szybka odp. dziekuje

Regulamin - stosujemy tagi!!


Witaj , ja wymieniałem w 1.5, nic skomplikowanego, dokręć tak jak pod głowicą
ale odkrecac tez?
czy tylko o dokrecanie chodzi?
ale odkrecac tez? mozesz poluzowac troche po koleji wszystkie a potem odkrecic calkiem. To nie glowica ale stopniowe odkrecenie i przykrecenie srub nie zaszkodzi


hehe wymieniłym teraz czekam na efekty. dzieki za wszystkie podpowiedzi i wogule. myslałem ze to cos trudniejszego ale dałem rade;] pozdrawiam
Jeśli będzie kapało - kup silikon termiczny i daj go na uszczelkę po obu stronach -ale cienką warstwę . Nieszczęscie będzie jak kawałek wpadnie do oleju
a co jesli wpadnie troche sylikonu do oleju?

[ Dodano: 2009-03-03, 17:24 ]
co fakt i tak musze wymienic bo juz min. i jak cos mam nadzieje ze to pomoze. bo ja dałem sylikon. i mam nadzieje ze nie wypłynoł
w miejscach gdzie smarujesz nic sie nie stanie jak trochę wypłynie
ale jak wpadnie do oleju? jakie moga byc tego skutki?
Zapchać cały układ może.
I wielkie okrągłe zeroooo smarowania
mam nadzieje ze mi nic nie wpadło do układu. po wymianie uszczeli stał chyba ok 20h wiec powinno zaschnac wszystko;]
a powiedzcie mi jak smarować tym silikonem? trochę oczywiście głowice tam gdzie będzie uszczelka na całej długości. Kładziemy uszczelkę i ja z góry znów smarujemy silikonem czy raczej posmarować dekiel?
ja kolego smarowałem po jednej str. wgłebienie w a po 2 str uszczekle
dobry kierowca i mechanik zawsze sobie poradzi ze wszystkim
Buziaki Lukas
post jest zajebisty panowie i panie, ale cały czas się zastanawiam o który Dekiel chodzi, dla mniej zoriętowanych będzie dużym ułatwieniem, pozdrawiam wszystkie dekle od lanosów ...:)
he, he, staramy się..
Dekle też Cię pozdrawiają
przecież to jest takie proste silikon smaruje sie z ludzkim rozsądkiem dokręca sie najlepiej jak głowice i po kłopocie .... ja wymienilem ze 100 takich uszczelek i jakoś niemialem do czynie nia z zapchanie m sie smarowania
... ja wymienilem ze 100 takich uszczelek ....

I tu, znając koreańską myśl techniczną w szesnastozaworowych maszynach wcale się nie dziwię, bo jak już raz ruszysz oryginał, to umarł w butach. W każdym razie jeśli jesteś miłośnikiem absolutnie suchego silnika to możesz to kleić co miesiąc. No, chyba że mas duuuuży fart i jakimś cudem się uda, ale musisz mieć niezłe plecy tam na górze, czy gdziekolwiek indziej gdzie robią cuda.
Moja rada - dopóki nie bryzga naokoło i nie ścieka po bloku, darować to sobie - taki urok i tyle, a nie szkodzi nikomu.
Słuchajcie

Jak nakładacie silkon wysokotemperaturowy(moj miał kolor czarny)po uprzednim oczyszczeniu powierzchni nakładamy cienka warste silikonu. Nie pięć kilo na centymetr tylko cienka warstewka taka ze 2mm. Czekamy momencik aż lekko złapie i dopiero nakładamy uszczelkę i pokrywę. Mam załozone tak od Listopada 08 i gitarra.

Ps:Rozsmarowujemy ostrożnie i nic nie kapnie - ciągnie się jak gluty

Pozdrawiam
Chłopaki ale ten temat był poruszany już wieki temu, nie musicie juz pisać Koledze jak to się robi, ponieważ On już to dawno zrobił i nie miał z tym żadnych problemów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •