Graczem bÄdÄ câŚ
Niestety mój lani (1.6 16V) zaczął zużywać dużo oleju, a po przegazowaniu widać dymek
Zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy zaworowych i pierścieni. Głowicę już zdejmowałem sam więc myślę, że dam radę wymienić uszczelkniacze. Zastanawiam się, który ściągacz byłby lepszy:
1) http://allegro.pl/item112...w_silnikow.html
2) http://allegro.pl/item111...fesjonalny.html
Bardziej do mnie przemawia drugi, ale chętnie posłucham rad praktyków .
Wymiana pierścieni mnie troszkę przeraża.
Czy do wyjęcia i założenie tłoków i pierścieni trzeba mieć jakieś specjalistyczne narzędzia?
Jakiej firmy pierścienie kupować?
Witam
te przyrządy z Allegro są do głowic 8-zaworowych,
proponuje zanieść głowicę do mechanika, aby tylko rozpiął zawory i później po naprawie zmontował, będzie taniej i szybciej....
uszczelniacze kup TYLKO oryginalne z ASO lub np. firmy Elring,
pierścienie polskiej firmy PRIMA (kupowałem na Allegro)
PRIMA
NIE KUPUJ tanich koreańskich uszczelniaczy i pierścieni z Allegro
mogę Ci zrobić foto opakowania uszczelniaczy Elring oraz pierścieni PRIMA, które mam kupione do przyszłej naprawy....
od tego typu pytań jest dział mechanika a nie kompendium wiedzy, w którym zawierają się manuale i inne wskazówki
od tego typu pytań jest dział mechanika a nie kompendium wiedzy, w którym zawierają się manuale i inne wskazówki
Ok, dziękuję za przeniesiemie.