Graczem będąc…
Postanowi³em za³o¿yæ nowy temat, korzysta³em z szukajki oraz innych dostêpnych narzêdzi i forum, wszêdzie pojawie siê podobny temat lecz nigdzie taki przypadek jak mój.
Lanosek 1,5 16V benz + LPG. Przy odpaleniu na zimnym silniku nie wchodzi na obroty, bez ró¿nicy czy na gazie czy benzynce, ja mu w gaz a on zgas, albo d³awi siê w granicach 1500 obr. Jak pochodzi sobie oko³o minutki na wolnych obrotach, to ju¿ jest ok je¼dzi i przyspiesza g³adko sprawnie i bez szarpania - jak jest ciep³y wszystko OK. Komp nie wywala b³êdów check siê nie ¶wieci. Wyczy¶ci³em krokowy i przepustnicê - nie pomog³o wolne obroty zaprogramowane - nie pomog³o. Przewody i ¶wiece s± OK, wymienione 1000km temu na NGK. Grzeba³em trochê dzi¶ pod mach± i natrafi³em na co¶ takiego


to ciêgno spad³o z tego swo¿nia, jak to przymocowaæ ponownie, i co to za ustrojstwo (ten t³oczek z siêgnem, i swo¿eñ z d¼wigienk±) i do czego s³u¿y, czy mo¿e to byæ powodem nie wchodzenia na obroty przy zimnym silniku? P O M O C Y
(TO CZERWONE NA ZDJÊCIACH TO MOJA PLASTIKOWA OS£ONA SILNIKA)
to ciêgno spad³o z tego swo¿nia, jak to przymocowaæ ponownie, i co to za ustrojstwo (ten t³oczek z siêgnem, i swo¿eñ z d¼wigienk±) i do czego s³u¿y, czy mo¿e to byæ powodem nie wchodzenia na obroty przy zimnym silniku? P O M O C Y
ten duperel odpowiada za sterowanie dolotem, przy obrotach powy¿ej 4500 i prêdko¶ci przekraczaj±cej 30 km/h powinien przechodziæ na krótki dolot,
co do mulenia, sprawd¼ sobie wskazania TPS_a u¿yj szukajki, wszystko ju¿ by³o opisywane
Fajnie tylko co to ten TPS i jak to wygl±da, w linku który da³e¶ w innym po¶cie nie ma ju¿ fotki, po piêciu godzinach szukania i przekopywania siê ponownie przez forum (nie tylko te) stwierdzam, ¿e trzeba jechaæ do roboty - tylko czy dzi¶ Lanek pojedzie?
s³abo szukasz kolego
--> KLIK <--
THX, teraz wszystko jasne, po pracy biorê siê za sprawdzanie
Sprawdzi³em napiêcia i oporno¶æ na wtyczce od TPS przy ró¿nych stopniach otwarcia przepustnicy, wszystko OK. Wyczy¶ci³em krokowy od gazu, i (na wszelki wypadek) wszystkie z³±czki wtyczki, które napotka³em pod mask±. Poczeka³em a¿ silnik wystygnie 4h (bo tylko jak zimny, mia³ problemy z wkrêcaniem siê na obroty), odpali³em wszystko OK . Rano jak ju¿ wystyg³ porz±dnie druga próba - piêknie wchodzi na obroty na Pb i LPG, usterka usuniêta Dziêki WIELKIE za bezcenn± pomoc
jeszcze mo¿esz pobawiæ siê w przelutowanie wi±zki przepustnicy musze poszukaæ fotek jak znajdê to zamieszczê co i jak

jak rozgrzebiesz ca³± t± wi±zkê wystêpuj± w niej ³±czenia przewodów za pomoc± miedzianej blaszki zaciskowej, jak tam dostaje siê ¶nied¼ to auto lubi szaleæ jak jest pogoda typu deszcz czy wilgoæ, miejsca te mo¿esz poznaæ po tym, ¿e poza izolacj± s± jeszcze obklejone ta¶m± tak± szmacian± .. ten sam klimat wystêpuje w wi±zce wtryskiwaczy, zabawa zajê³a mi jakie¶ 2h i wi±zka by³a posk³adana
Podziêkowaæ, przydadz± siê takie myki