ďťż

Graczem będąc…

Problem jest taki jakiś czas temu sprawdzałem poziom płynów wszystko ok.
ja wiem po jakiś 2-3 dniach sprawdzam a tu zbiorniczek chłodniczego pusty , no więc zalałem cały, sprawdzam, a wycieków nie widzę, sprawdzam korek wlewu oleju a tam troszkę majonezu, no ale na małych trasach jeżdżę więc sprawdziłem na trasie przejechałem ok. 100 km i w porządku majonezu brak, a zbiorniczek pełny, nic nie ubyło,
Olej w porządku nie przybyło i ma prawidłową konsystencję,
przejechałem od tamtej pory jakiś 1000 km i nie ubywa nic.
Dodam że kiedyś miałem już podobną sytuację i przeszło, ale obawiam się że to może być coś poważnego.


Masz lpg? Jeżeli tak, sprawdź stan wszystkich połączeń, łączników, przewodów doprowadzających płyn do parownika, trójników. Ew. sprawdź kolanka przy reduktorze.
Ps. zerknij jeszcze pod dywanik pasażera i sprawdź czy jest tam sucho.
Bez gazu sama PB 95
a do rozrządu kolega kiedy zaglądał ostatnio? pompa wody była ruszana podczas ostatniej wymiany paska?

może spod pompy wody ucieka płyn


Podepnę się pod temat.

Ps. zerknij jeszcze pod dywanik pasażera i sprawdź czy jest tam sucho.

Właśnie wczoraj zauważyłem ze mam mokry dywanik... czyżby to nagrzewnica? Kurcze a mnie się zdawało ze to porostu skropliła się woda... albo gdzieś jakaś uszczelka...
xpytonx, weż na język odrobinę tej czieczy i będziesz wiedział czy to zwykła woda czy płyn. Płyn jest gorzki a woda wiesz jaki ma smak.
Jeżeli szyby mają większą skłonność do parowania niż zwykle, masz mokry dywanik, a do tego płyn potrafi zniknąć gwałtownie w tak dużych ilościach, faktycznie może wskazywać to na nieszczelną nagrzewnicę. Możesz go też "spróbować" metodą Mańka
Panowie Pomocy.

Jak ściągnąć cała deskę rozdzielczą... licznik i cały osprzęt jest już zdemontowany łącznie z kanałem tam gdzie skrzynka biegów..

Gdzie znajdują się śruby ?


Na zdjęciu widać ze dywanik mam mokry (prawa strona) oraz podłoga po lewej stronie nawet zagrzybiała:/

Oby to był tylko uszkodzony wężyk...
xpytonx, nie ten temat! [Lanos] Znikająca woda z chłodnicy
do Pietra mówisz że przy lpg. sprawdzic węże i trujniki bo w tej mojej cholernej tacumie mam takie obiawy że połączenia delikatnie się pocą ,już wymieniłem jeden trujnik i wszystkie cybanty,po rozgrzaniu temperatura w normie wentylator włącza się prawidłowo a płym ubywa i najwięcej w momęcie jazdy na lpg.zastanawiam się czy płyn nie dostaje się przez parownik z gazem do cylindrów ,nie jestem jeszcze pewien mojej tezy od wczoraj jeżdze tylko na bp. jutro sprawdze poziom plynu,dodam jeszcze że nagrzewnica grzeje ledwo co,dywaniki jak narazie są suche,co ty na takie obiawy. Z tym lpg.nie jestem znawcą i tak sobie wydumałem że może przez parownik choć niewiem czy to wogule jest fizycznie możliwe bo nigdzi nie widze wycieków,no chyba że głowica pękła do ssącego lub wydechowego,bo uszczelka chyba nie ,.bo nie gotuje wody
dodam jeszcze że nagrzewnica grzeje ledwo co no to sie przytkala na forum bylo o czyszczeniu nagrzewnicy. A po rozgrzaniu auto nie dymi na bialo? okolice pompy wody ogladales?
pompa nowa osobiście montowałem przy okazji rozrządu,co do nagrzewnicy to tak myśle czy czasem kawałek plastiku z tujnika który mi pękł akurat na przewodzie do nagrzewnicy jej nie przyblokował ,a co do dymienia ni to para ni to dym jak przytkam wydech ręką to jest mokra,tylko że ja robie ok. 20km dziennie na bp oraz lpg i tak sie zastanawiam czy to UPG do roboty będzie(chociaż płyn się nie gotuje i nie wybija zezbiorniczka) czy to woda zawarta w naszych paliwach
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •