Graczem będąc…

Witam, w Leganzie przyszedł czas na wymianę filtra.. Razem z obudow±, czyli koszt to co najmniej 120(?) zł.. A na my¶l mi przyszedł filtr stożkowy Ma kto¶ takie co¶ w Leganzie? I czy jest sens (pod względem pieniężnym) montowania go, jakiej ingerencji w układ powietrzny wymaga?
Z góry dzięki za odpowiedzi


witam. z dania na ten temat sa podzielone. ja sam osobiscie posiadam taki filtr w swojej ale wracam do seryjnego (mniejsze spalanie) jak chcesz juz dobry stozek to musisz sie liczyc z wydatkiem ok 200zl plus do tego zestaw do konserwacij ok 80 bo co jakis czas trzeba go wyczyscic i zakonserwowac. mocy ci nie przybedzie tylko mily pomruk ale wybor nalezy do ciebie (no i oczywiscie czeka cie regulacja jak posiadasz LPG
Zainwestuj w sportowy wklad do seryjnego filtra. Kupujesz filtr raz do konca eksploatacji samochodu, pozostaje tylko odpowiednie dbanie o niego (jak kolega wyzej wspomnial).
Poczytałem trochę o stożkach i chyba nie będę w nie inwestować...
Pomykacz, co dokładnie masz na my¶li z tymi sportowymi wkładami do seryjnych filtrów? Możesz opisać to trochę szerzej?


filtr - wkladka. rozmiarami jest jak normalny, i zmieniasz jak zwykly tylko rozni sie kolorem, i iloscia przepuszczania powietrza. Zdecydowanie lepsza alternatywa od stozka
Aha, a gdzie go dostać? W pierwszym lepszym sklepie z czę¶ciami? Bo na Allegro nie widzę żadnych innych poza zwykłymi..
Proszę bardzo
http://www.allegro.pl/ite...jr_jtng_pl.html
na allegro jest cos takiego : link jeden
co do jakosci sie nie wypowiem ale to chyba taka podroba/zamiennik wlasnie filtra k&n. za k&n do legi z tego co pamietam spiewaja w granicach 250-300zl.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •