ďťż

Graczem będąc…

witam, mam problem przy jeździe powyzej 140km/h tj powyzej ok4000 obr. gdy zrzuce na luz zdaża sie ze obroty bardzo szybko schodza w dół az do zera i autko gasnie (nie zawsze) podpowiedzcie prosze co to moze byc
kolega mi powiedzial ze mial tak w nubirze i okazalo sie ze mial malo plynu chlodniczego po dolaniu bylo ok! ale czy to mozliwe?co to ma wspolnego? nie wiem
pozdrawiam


sprawdź filtr powietrza
1.

[ Dodano: 2008-03-18, 11:25 ]
sorry, jakaś wpadka mi się zdarzyła
1. sprawdź filtr powietrza
2. Nie jeździj na luzie, przy schodzeniu silnika z obrotów mogą się dziać takie rzeczy, zwłaszcza kiedy auto jest w ruchu
3. Może też gasnąć jeśli jedziesz na gazie i jest zimny gaz
4. Sprawdź wolne obroty (być może są za niskie)-silnik krokowy do czyszczenia
5. Pozdr.
na filtrze powietrza mam zrobione jakies 1000 km wiec jeszcze powinno byc ok, silnik krokowy prawie nowka i obr - ok (1000obr) a na luzie nieraz trzeba (dla oszczednosci )
wiec tu mam chyba wszystko ok-sam juz nie wiec o co chodzi


Jeśli na luzie, na postoju, obroty trzyma elegancko, a w czasie jazdy gaśnie może gdzieś łapie lewe powietrze, obejrzyj przewód dokładnie.

Np u mnie od dołu, tuż przy puszcze była zaślepka, którą przy okazji wystrzału wywałiło, z góry w ogóle tego nie widać, znalazł to 4. (czwarty!) mechanik. Sprawdź to zanim ktoś Ci zaproponuje np wymianę reduktora

Nie jeździj na luzie przy 140 km/h bo tak sie nie jeździ, a nie dlatego, że silnik gaśnie. Silnik nie ma prawa sam z siebie gasnąć, ani na benzynie, ani na gazie. A jak gaśnie to jest coś nie ok.
najprawdopodobniej nie ma lewego powietrza bo by bylo tak za kazdym razem a u mnie zdaża sie to sporadycznie ale sie zdaża ale ok obejże cały uklad- dzieki
Nie jeździj na luzie, przy schodzeniu silnika z obrotów mogą się dziać takie rzeczy, zwłaszcza kiedy auto jest w ruchu
Nie prawda, nie ma prawa się dziać cos takiego
Cytat: Nie prawda, nie ma prawa się dziać cos takiego
tez tak mysle musi byc cos nie tak tylko co
Absolutnie nie jest moim zamiarem jakiekolwiek wymądrzanie się. Chcę pomóc. Panowie, możecie nie mieć racji. Silnik nie ma prawa zgasnąć schodząc z wysokich obrotów na postoju!. A propo's: przegazuj go na postoju i sprawdź czy na wolne obroty schodzi dokładnie, czy nieco poniżej i potem dopiero równa. Na gazie (który rządzi się własnymi, trudno zrozumiałymi prawami) różnymi samochodami przejechałem ponad 1 500 000 km. W trakcie jazdy auto podlega różnym prawom fizyki i pomimo sterowanego komputerem wielopunktowego wtrysku lub zasysania mieszanki paliwowo-powietrznej pod głowicę (przy zasilaniu gazem) przy jeździe "na luzie" autko się "huśta": zwalnia, przyspiesza, wpada w dziury. Co za tym idzie może dostać do cylindra nadmiar lub niedobór mieszanki. W obydwu przypadkach silnik zgaśnie. NIGDY NIE JEŹDZIĆ NA LUZIE! Oszczędność paliwa jest żadna! Na luzie pali tyle co na wolnych obrotach (więc pali). Zamiast luzu wbij najwyższy bieg i puść gaz. Silnik spręża samo powietrze (paliwo jest odcięte). Oszczędzasz również hamulce.
W obydwu przypadkach silnik zgaśnie. NIGDY NIE JEŹDZIĆ NA LUZIE! Oszczędność paliwa jest żadna! Na luzie pali tyle co na wolnych obrotach (więc pali). Zamiast luzu wbij najwyższy bieg i puść gaz. Silnik spręża samo powietrze (paliwo jest odcięte). Oszczędzasz również hamulce.

No tu to masz 100% racje . Paliwo zostaje odcięte aż do momętu wciśnięcia pedału gazu lub sprzęgła ( bieg ). Sam tak jeżdżę i powiem szczerze że można zaoszczędzić trochę.

Nie jeździj na luzie, przy schodzeniu silnika z obrotów mogą się dziać takie rzeczy, zwłaszcza kiedy auto jest w ruchu

Najpierw piszesz to , a potem to:
Panowie, możecie nie mieć racji. Silnik nie ma prawa zgasnąć schodząc z wysokich obrotów na postoju

No to może sprecyzuj swoje zdanie
koledzy nie jest moim celem oszczednosc paliwa poprzez jazde na luzie tylko zdaża sie tak ze lecąc ok 150-160 a wiem ze mam przed soba skrzyżowanie na ktorym bede skrecał to nieraz wyrzuce na luz by sie dokulac
ale tak czy siak dzieki za podpowiedzi tyle ze mysle ze nie powinien gasnac możecie nie mieć racji. Silnik nie ma prawa zgasnąć schodząc z wysokich obrotów na postoju!. A propo's: przegazuj go na postoju i sprawdź czy na wolne obroty schodzi dokładnie, czy nieco poniżej i potem dopiero równa
i tu masz racje tak bywa
No to może sprecyzuj swoje zdanie zdanie mam sprecyzowane: na postoju i kiedy auto jest w ruchu Pozdr.
No dobra, nie istotne bo nie dojdziemy z tym do ładu.
Trochę zakręciłeś posta kturego cytowałem i z tąd moja riposta.
Nie istotne , tak czy siak nie ma prawa gasnąć , czy na postoju czy też w ruchu.

tylko zdaża sie tak ze lecąc ok 150-160 a wiem ze mam przed soba skrzyżowanie na ktorym bede skrecał to nieraz wyrzuce na luz by sie dokulac

Sprubuj jednak pojeździc tak jak my radzimy , przekonasz że sie opłaca
Mam to samo w Leganzie CDX - gaz , taka jedna górka po drodze do Tychów, troche ponad stówka na liczniku , gdy dam luz żeby dojechac do skrzyżowania silnik gaśnie , wskazówka leci jakby zdechła. Gdy np wrzucam luz przy 80km/h ładnie schodzi w dół. Też nie bardzo to rozumiem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •