Graczem będąc…
witam, mam do wymiany końcówkę dr±żka kierowniczego (lew±) oraz ł±cznik stabilizatora (prawy przód) - czy te rzeczy można wymieniać pojedynczo, czy lepiej od razu 'parami' lewy i prawy?
Ja wymienił bym jedn± i drug± stronę to akurat nie s± rzeczy na których warto oszczędzać.
Ja wymienił bym jedn± i drug± stronę to akurat nie s± rzeczy na których warto oszczędzać.
Zgadzam się w stu procentach i radzę posłuchać bo to jest kwestia bezpieczeństwa a z tym nie warto żartowac
Ja wymienił bym jedn± i drug± stronę to akurat nie s± rzeczy na których warto oszczędzać.
dokładnie tak, tym bardziej że trzeba po takim zabiegu jechać ustawić zbieżno¶ć po co to robić dwa razy jakby w niedługim czasie się druga strona wysypała
Przy podzespołach, które występuj± "parami" (w większosci przypadków) obowi±zuje zasasda, że wymieniamy oba. (wszelkie dr±żki, gałki, klocki, tarcze, sprężyny, amory itp.) Przede wszystkim, jak powiedział RIP, zrobisz jedno, a za chwilę wysypie się drugie. Poza tym np. gałka nowa w parze z tak± o "przebiegu" ilu¶ tam nastu czy dziesięciu tysiecy km, nie będzie dobrze "współpracować"